اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

وضعیت امروز محصول جهت‌گیری غلط دولت در اداره کشور است/ لزوم روی کار آمدن دولت انقلابی

وضعیت امروز محصول جهت‌گیری غلط دولت در اداره کشور است/ لزوم روی کار آمدن دولت انقلابی
گودرزی با بیان اینکه وضعیت امروز کشور محصول جهت‌گیری غلط دولت در اداره امور کشور است، گفت: دولت انقلابی قادر است با اعتماد به خدا و ظرفیت‌های کشور، کشتی اقتصاد را به ساحل نجات برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، عباس گودرزی صبح امروز در اجتماع مردم شهرستان دورود در حمایت از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار داشت: امروز علاوه بر مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، تکلیف مهم ما ترغیب و دعوت دیگران به شرکت در انتخابات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: باید همه را برای مشارکت در انتخابات با هر گرایش و هر نوع انتخاب دعوت کرد و با حضور پرشور بار دیگر حماسه آفرید.

,

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت امروز کشور محصول جهت‌گیری غلط دولت در اداره امور کشور است.

,

گودرزی با اشاره به اینکه دوران بزن و درو تمام شده است، گفت: آقای روحانی باید پاسخگوی وضعیت معیشت مردم و اقتصاد کشور باشد چرا که با بی تدبیری فرصت ارزشمند بورس جهت هدایت نقدینگی به سمت تولید را به تهدید تبدیل کردند.

,

وی بیان کرد: بیش از هزار میلیارد دلار ارزش واردات کشورهای همسایه ایران است اما متاسفانه به علت دل بستن به آمریکا و چند تا کشور اروپایی سهم ایران تنها دو درصد است و این حاکی از دیپلماسی ضعیف اقتصادی می باشد.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت انقلابی قادر است با اعتماد به خدا و ظرفیت‌های کشور و برنامه ریزی صحیح و روابط عزتمند با دنیا و شناخت دشمن، کشتی اقتصاد را به ساحل نجات برساند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه