اخبار داغ

فرماندار فریدونکنار اعلام کرد؛

استقرار ۷۲ صندوق اخذ رای در فریدونکنار/ احتمال بازگشت کاندیدای رد صلاحیت شده ضعیف است

استقرار ۷۲ صندوق اخذ رای در فریدونکنار/ احتمال بازگشت کاندیدای رد صلاحیت شده ضعیف است
محمدمهدی نصیری با اعلام اینکه ۷۲ صندوق اخذ رای در فریدونکنار مستقر می‌شود گفت: احتمال بازگشت کاندیدای رد صلاحیت شده ضعیف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدمهدی نصیری جمعه شب در نشستی با اصحاب رسانه فریدونکنار اظهارکرد: انتخابات پیش رو با وجود بیماری کرونا باید برگزار شود که از نامزدهای انتخاباتی و حامیان آن‌ها در ستادهای تبلیغاتی خواستاریم تا شیوه‌نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شست و شوی مداوم دست‌ها و سطوح، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک باید در اولویت همگان بوده و همچنین نامزدهای انتخاباتی در ستادهای خود تهویه مناسب و سطل‌های زباله برای پیشگیری از شیوع بیماری را قرار دهند.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا سریع رخ می‌دهد اما کنترل آن بسیار سخت بوده و تاکید ما استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات کاندیدا است.

نصیری با اشاره به تعداد شعبه‌های اخذ رای در فریدونکنار گفت: در این دوره از انتخابات ۴۱ صندوق ثابت شهری و یک صندوق سیار که مختص بیمارستان و شهرک‌های ساحلی خواهیم داشت و البته صندوق سیار برای جلوگیری از شائبه‌ها به درب منزل بیماران نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه در فریدونکنار سه انتخابات به‌صورت همزمان برگزار می‌شود یادآورشد: مردم شریف فریدونکنار باید در انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و شوراهای شهر و روستاها شرکت کنند که بنابر قانون به همین ترتیب آرا صندوق‌ها شمارش می‌شود.

فرماندار فریدونکنار درخصوص تعداد صندوق‌های روستایی اظهارکرد: برای روستاهای بخش مرکزی ۱۶ صندوق و روستاهای بخش دهفری ۱۴ صندوق درنظر گرفته شده و در یکی از روستاها انتخابات شوراها نخواهیم داشت اما انتخابات‌های دیگر در آن برگزار می‌شود.

نصیری خاطرنشان کرد: اعتراض‌های نامزدهای رد صلاحیت شده همچنان در دست بررسی بوده و احتمال بازگشت برخی از این کاندیدا به رقابت انتخاباتی وجود دارد که البته این احتمال بسیار اندک است.

وی بر لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید و تصریح کرد: حضور مردم و گردش آزاد نخبگان، ضامن اقتدار کشور است و مشارکت بالا می‌تواند در صحنه بین‌اللملی و اتحاد ملی بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه