اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

همتی هم صبح جمعه فهمید!/ دروغ ها و عذرخواهی های مکرر خزانه دار روحانی

همتی هم صبح جمعه فهمید!/ دروغ ها و عذرخواهی های مکرر خزانه دار روحانی
عبدالناصر همتی که این روزها برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری در تلاش است با اشتباهات پرتکراری همراه شده که به طور مکرر هر بار برای سفید کردن اشتباهات خود تن به غذرخواهی از افکار عمومی و مخاطبان فضای مجازی می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشتباهات و گاف های مکرر عبدالناصر همتی در روزهای اخیر سوژه شماره یک رسانه ها و مخصوصا فضای مجازی بوده است. اتفاق هایی که باعث شد وی شب گذشته در توییتی بنویسد: من درگیر کارهای انتخاباتی بودم و مدیر صفحه مجازی من اشتباه کرده است!!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,



او بعد از اینکه تاریخ تصویب ارز 4200 تومانی که در زمان ریاست برادران لاریجانی و حسن روحانی در قوای سه گانه انجام شد را به دوران مسیولیت سید ابراهیم رییسی نسبت داد، با انتشار یک تصویر از رهبر چین آن را با رهبر کره شمالی اشتباه گرفت!

,
,
,

 

,

, ,



همتی همچنین با حالت های دستپاچه که برای اصلاح طلب ها نیز مشهود است باز هم با انتشار یک توییت مدعی شد که رییسی با هواپیمای اختصاصی به سفر خوزستان رفته است در حالی که رییسی برخلاف مقامات دولت روحانی و خود همتی که گفته می شود با خودروی لوکس تا محل مناظره ها وارد می شود، همیشه با پروازهای معمولی سفر رفته و خودروی ایرانی دارد.

,
,
,

, ,

 

,

انتشار ویدیویی از حضور رییسی در پرواز روزهای گذشته تهران اهواز باعث شد که انتقاد ها به دروغ همتی بالا بگیرد.

«همتی هم صبح جمعه فهمید»، «او که یک ادمین نمی تواند منصوب کند فردا چطور میخواهد وزیر منصوب کند» و ... از واکنش هایی است که در فضای مجازی به صورت پرتکرار شنیده می شود.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه