اخبار داغ

نماینده شرق مازندران:

هر رأی در انتخابات تولید قدرت ملی برای کشور را به همراه دارد

هر رأی در انتخابات تولید قدرت ملی برای کشور را به همراه دارد
غلامرضا شریعتی گفت: مهمترین راه پاسداری از انقلاب و حفظ نظام اسلامی حضور پرشور در انتخابات است و حضور ما دست دولت‌مردان را در آینده برای پیشبرد اهداف جبهه مقاومت انقلاب اسلامی پر می‌کند تا در مذاکرات با دنیا با قدرت‌ چانه‌زنی بالاتری ورود کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، غلامرضا شریعتی صبح امروز در جمع مردم شهرستان نکا با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد و اهمیت بالای آن تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام رحلت امام خمینی(ره) بودیم باید بدانیم بزرگ‌ترین میراث امام و ملت بزرگ ایران، انقلاب اسلامی بوده است که امام فرمودند حفظ نظام از نماز واجب‌تر است.

نماینده شرق مازندران در مجلس حفظ نظام اسلامی را وظیفه هر انسانی دانست و خاطرنشان کرد: شهدای ما در سال‌های اول انقلاب با جنگیدن در برابر کفر، شهدای مدافع حرم در برابر داعش این گونه از نظام دفاع کردند و هر کس باید هر آنگونه که در توانش است برای حفظ نظام کوشش کند.

این مسئول بزرگترین حفاظت از نظام اسلامی را حضور پای صندوق‌های رأی برشمرد و بیان کرد: همیشه این را از امام و رهبر در خاطر داریم که مهمترین راه پاسداری از انقلاب و حفظ نظام اسلامی حضور پرشور در انتخابات است.

شریعتی هر رأی را موجب تولید قدرت ملی برای این کشور دانست و گفت: حضور ما دست دولت‌مردان را در آینده برای پیشبرد اهداف جبهه مقاومت انقلاب اسلامی پر می‌کند تا در مذاکرات با دنیا با قدرت‌ چانه‌زنی بالاتری ورود کنند.

وی شهرستان نکا را شهرستانی ولایتمدار با حضور حداکثری در انتخابات‌های گذشته دانست و اضافه کرد: برای تکمیل مجاهدت شهادت سردار دلها سردار سلیمانی انشالله حضور حماسی در ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رأی از ملت شریف ایران به خصوص همشهریان عزیز در شهرستان نکا داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ستادهای ریاست جمهوری و شوراها آغاز شد، خاطرنشان کرد: انشالله فعالیت این ستادها در جهت معرفی و شناساندن کاندیداها به مردم باشد و باعث شود حضوری پرشور از مردم پای صندوق‌های رأی به وجود بیاید.
 
رضایت رهبر انقلاب بزرگترین سرمایه مجلس فعلی

نماینده شرق مازندران رضایت رهبر انقلاب در این یک سال گذشته مجلس را بزرگترین سرمایه خود دانست و اظهار کرد: به فرموده رهبر انقلاب این مجلس باید ریل‌گذاری شود و رفتار خوبی از این ریل باید عبور کند و روز ۲۸ خرداد روز سرنوشت‌سازی برای این مملکت است.

این مسئول اولین قانونی که مجلس به سراغ آن رفت را قانون تولید مسکن خواند و گفت: مسکن پیش نیاز بسیاری از تولیدات در این کشور است و نیاز جدی مردم و جوانان است این مشکل با تولید سالانه یک میلیون مسکن حل می‌شود.

شریعتی موضوع عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت را دغدغه مجلس اعلام و تصریح کرد: در این کشور ثروت کمی وجود ندارد ولی متأسفانه بنا به دلایلی این پول در اختیار تعداد محدودی است که مجلس با مالیات بر عایدی سرمایه و ثروت در حال تلاش است تا این پولی که در قالب دستان ناپاک قرار گرفته است به سمت آحاد متوسط و پایین دست جامعه سرازیر شود تا آنها نیز بتوانند فعالیت‌های اقتصادی خود را رونق دهند.

وی گفت:موضوع مالیات بر خانه‌های خالی جزو اقداماتی است که مجلس به آن توجه کرده و باید عرض کنم که در دولت‌های گذشته به آن توجه نشده است.
 
شرق مازندران، قطب صنعتی مازندران بعد از ۴۰ سال

نماینده شرق استان مازندران محرومیت‌زدایی را یکی از مهمترین اقدامات دانست و اذعان کرد: متأسفانه در دولت‌های گذشته به محرومیت‌زدایی توجه خاصی نشده که محرومیت‌زدایی جزو مأموریت‌های درجه اول کشور و دولت است که در حوزه عمران روستایی که در حوزه محرومین و مستضعفین که نیاز به حمایت جدی دارند جزو اولویت‌های مجلس انقلابی بوده است که با تصویب رسیده است.

این مسئول اقدامات خود را در سطح منطقه اینگونه معرفی کرد: حضورمیدانی بنده و مدیران ادارات و مسئول این دستگاه‌ها در عمده روستاها و محلات است.

شریعتی اقدام دوم را بر داشتن موانع سرمایه‌گذاری در استان و شرق مازندران دانست و گفت: بنا به مصوبه سال ۵۸ شورای انقلاب سرمایه‌گذاری در بعد سنگین در شهرستان و استان نداشتیم ولی خوشبختانه به کمک مدیران عزیز توانستیم این موانع را از سر راه برداریم و منطقه شرق مازندران به عنوان قطب صنعتی مازندران معرفی شده است.
 
بیکاری، یکی از اصلی‌ترین مشکلات شرق مازندران

وی یکی از مشکلات اصلی شرق مازندران را نرخ بیکاری برشمرد و بیان کرد: غریب ۱۸ونیم درصد بنا به اعلام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نرخ بیکاری ما است که این نرخ بیکاری در استان قریب به ۹ درصد است.

نماینده مجلس یک جهش بزرگ در بعد اشتغال را تنها راه حل مشکل بیکاری در شرق مازندران خواند و خاطرنشان کرد: بسترسازی برای سرمایه‌گذاری جزو واجبات کار بوده که مصوبه آن در شهرستان بهشهر گرفته شد که شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه همانند سه برادر هستند.

این مسئول ادامه داد: این ظرفیت ایجاد شده است که قریب به هزار هکتار زمین را در قالب شهرک شهید سلیمانی در اختیار شرق مازندرن برای احداث پروژه‌های بزرگ ملی قرار دهیم.
 
احیای صنایع بزرگ در شرق مازندران
غلامرضا شریعتی اقدام مهمی که امروز به تصویب رسید را اینگونه نام برد: اول پروژه پتروشیمی امیرآباد مازندران که در اسفندماه پروژه مصوب هیئت دولت شده بود اقداماتی در سطح استان نیاز بود که استاندار محترم و مسئولان اجرایی استان آن را انجام دادند و پروژه در حال برداشتن گام‌های آخر خود است.

وی دومین پروژه را پروژه بزرگ فولاد معرفی کرد و گفت: این پروژه در بحث اشتغال جزو پروژه‌های بزرگی است که ما به آن توجه داریم و مشکلات زیادی را از وضعیت اشتغال ما حل خواهد کرد.

نماینده شرق استان مازندران سد گلورد را نکته حائز اهمیتی دانست و اذعان کرد: این سد در سال ۹۷ به بهره‌برداری رسیده است ولی با یک دهم ظرفیت، این سد نواقص و مشکلاتی داشت که ما به همت وزیر نیرو و سازمان مدیریت‌وبرنامه ریزی استان توجه جدی کرده‌ایم.
این مسئول در ادامه بیان کرد: این سد نیاز به پل سنگی داشت که اقداماتش در دست اجراست و پیمانکاران با منابع اعتباری که در اختیارش قرار دادیم متعهد به انجام کار است که بعد از اتمام پل تا پایان آذرماه را به ما دادند.
 
شریعتی نرخ بهره‌مندی راه‌های آسفالتی در استان را ۵۷ درصد برشمرد و گفت: در شهرستان و حوزه انتخابی ما این نرخ  ۳۷ درصد است و این یعنی ما ۲۰ درصد از نرخ بهره‌مندی از راه‌های آسفالت پایین‌تر هستیم که این عدد چیزی حدود ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته و حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد تا ما به نرخ استان نزدیک شویم.

وی با ابراز امیدورای نسبت به آسفالت‌ بیش از۶۰ کیلومتر از راه‌های هزارجریب اظهار کرد: با وجود پیگیری‌هایی که انجام شد امروز سازمان برنامه‌ریزی در استان به این نتیجه رسید که منابع اعتباری سایر شهرها را قفل و به این سمت هدایت کند.

نماینده مجلس یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم در بحث را راه نیروگاه به نکا برشمرد و خاطرنشان کرد: منابع اعتباری این راه سه مسیر می‌گذرد که شامل راه بهشهر به زاغمرز، راهی که از رستمکلا به بندر ختم می‌شود و راهی که به حسین آباد و از مسیر سه راهی طوسکلا وصل می‌شود که تلاش کردیم سازمان بنادر کشور را ملزم کنیم که راه‌های منتهی به بندر از منابع خود استفاده کنند و امسال سال طلایی برای جاده نکا به نیروگاه خواهد شد اما متأسفانه در این مسیر مشکلات جدی برای شهروندان وجود دارد.
 
کمر همت برای برافراشتن تولید

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: موضوع ارتباطات و فناوری اطلاعات جزو دغدغه‌های جدی مناطق محروم بود که به شکر خدا بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از وزیر ارتباطات اعتبار گرفتیم و دکل‌های مختلف برای موضوع ارتباطات در سطح حوزه انتخابیه در حال نصب است که تا پایان سال دغدغه ای به نام اینترنت و عدم آنتن‌دهی در این شهرستان نداشته باشیم.

شریعتی موضوع بعدی را تکمیل بیمارستان امام حسین(ع) عنوان کرد و ادامه داد: یکی از پروژه‌های جدی و مورد نیاز این شهرستان تکمیل بیمارستان امام حسین(ع) است که با هماهنگی سازمان تأمین اجتماعی کشور بیمارستان تکمیلی در کنار بیمارستان بوعلی در حال احداث است که جدای از آن بیمارستان امام حسین از نیازهای جدی این شهرستان است که منابع اعتباری آن پیش‌بینی شده که حدود ۱۰ میلیارد تومان امسال به این پروژه اختصاص پیدا می‌کند که سه میلیارد تومان از آن ابلاغ شده است که امیدواریم طی امسال و سال آینده بیمارستان امام حسین(ع) را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که مورد نیاز ما بوده و مقام معظم رهبری ۱۰ سال قبل فرمودند این است که اقتصاد را مردم پایه کنید و راه‌های برون رفت از مشکلات این کشور در حوزه داخلی موضوع اقتصاد به تولید است، از یکایک عزیزانی که توانایی برافراشتن یک کارگاه تولیدی را دارند می‌خواهم بیایند و از ظرفیت‌های ایجاد شده در شرق استان استفاده کنند که ما هم درکنار ایشان خواهیم بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, رضایت رهبر انقلاب بزرگترین سرمایه مجلس فعلی, رضایت رهبر انقلاب بزرگترین سرمایه مجلس فعلی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شرق مازندران، قطب صنعتی مازندران بعد از ۴۰ سال, شرق مازندران، قطب صنعتی مازندران بعد از ۴۰ سال,
,
,
,
,
,
,
,
, بیکاری، یکی از اصلی‌ترین مشکلات شرق مازندران, بیکاری، یکی از اصلی‌ترین مشکلات شرق مازندران,
,
,
,
,
,
,
,
, احیای صنایع بزرگ در شرق مازندران, احیای صنایع بزرگ در شرق مازندران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کمر همت برای برافراشتن تولید, کمر همت برای برافراشتن تولید,
,
,
,
, بلاغ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه