اخبار داغ

معاون بازسازی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد خبرداد؛

حذف دلالان آجر در نوسازی سی‌سخت

حذف دلالان آجر در نوسازی سی‌سخت
اصالت‌زاده گفت: تلاش می‌کنیم آجر به‌صورت مستقیم به دست مردم برسد و دلالان حذف شوند تا آجر قیمت مناسب داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصالت‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس در خصوص گلایه برخی شهروندان سی‌سخت در خصوص قیمت آجر گفت: برای مصالح هماهنگی‌های صورت گرفت و این پیگیری‌ها سبب شد تا مصالح از استان اصفهان برای شهر سی‌سخت تامین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

معاون بازسازی بنیاد مسکن با بیان اینکه قیمت آجر تخلیه شده برای شهروندان سی‌سخت مشخص است زیرا محموله دارای بارنامه و قیمت است، گفت: کارخانه‌های آجر این محصول را به عاملین رسانده، عاملان با افزایش قیمت حداقلی این محصول را  به دست مردم می رسانند ممکن است در این چرخه افزایش قیمت هم وجود داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه تلاش داریم آجر به صورت مستقیم به دست مردم رسانده شده در این شرایط دلالان حذف می‌شوند، گفت: مردم می‌توانند از هر منبعی که به سود آنها باشد مصالح خود را تهیه کنند.

,

اصالت‌زاده با بیان اینکه میلگرد خریداری و با قیمت کمتر در اختیار مردم قرار داده می‌شود، عنوان کرد: میلیگرد کیلویی ۱۵۰۰ تومان ارازن تر در اختیار مردم قرار داده می شود.

,

معاون بازسازی بنیاد مسکن با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با نظارت مهندسان بنیاد خودشان اقدام به بتن‌ریزی داشته باشند، گفت: آتش‌سوزی کارخانه هگمتانه همدان سبب تعطیلی یک هفته‌ای سیمان رایگان شد.

,

او با بیان اینکه روند ساخت و سازها در روستاهای دنا  ادامه داشته و حدود ۱۰ الی ۱۲ واحد به بهره‌برداری رسیده و ۹۰ واحد در مرحله اجرای سقف است، بیان داشت: پیش‌بینی این است تا پایان تیرماه ۶۰ الی ۷۰ درصد این واحدها در مناطق روستایی به بهره‌برداری برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه