اخبار داغ

رئیس انجمن کامیونداران شهرستان کرمان:

حضور آگاهانه در انتخابات از سوی آحاد مردم، مشارکت در سرنوشت کشور است

حضور آگاهانه در انتخابات از سوی آحاد مردم، مشارکت در سرنوشت کشور است
ناصرابراهیم پور گفت: شرکت در انتخابات، حق مردم، تکلیف و واجب شرعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر ابراهیم پور رئیس انجمن کامیونداران شهرستان کرمان در گفتگو با راه آرمان گفت: شرکت در انتخابات، علاوه بر اینکه حق مردم است، تکلیف شرعی و واجب شرعی نیز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: هرکس پای صندوق رأی می آید، درواقع رأی به جمهوری اسلامی و قانون اساسی یعنی اسلام و ارزش های اسلامی می دهد.

,

ابراهیم پور تصریح کرد: حضور مردم، دفاع از جمهوری اسلامی و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی است که این برای دشمنان ملت ایران مطلوب نیست؛ لذا سعی می کنند، حضور مردم را کمرنگ کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات، وظیفه اسلامی، ملی، سیاسی و اخلاقی است و آحاد ملت ما باید بدانند آنچه بکارند، درو می کنند.

,

ابراهیم پور یادآور شد: همه ما باید شرکت کنیم؛ چرا که این یک وظیفه اسلامی است و حفظ عزت و اقتدار کشور به آن وابسته است.

,

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و فشار این مشکلات بر مردم گفت: این‌ مشکلات را نباید پای نظام، اسلام و رهبری گذاشت، این‌ها را باید پای ناکارآمدی افرادی گذاشت که ما به‌درستی آنها را انتخاب نکردیم.

,

رئیس انجمن کامیونداران شهرستان کرمان تاکید کرد: به رویداد مهم انتخابات نزدیک می‌شویم، بنده بر خودم لازم و واجب می دانم، برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و به کوری چشم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در مهمترین رویداد شرکت کنم.

,

ابراهیم پور گفت: بدین وسیله از ملت بزرگ ایران، همشهریان گرامیم و از کلیه همکاران خودم در بخش حمل و نقل بار درون شهری برای رقم زدن یک حماسه بزرگ با انتخاب اصلح در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ دعوت می کنم تا مشت محکمی بر دهان استکبار بخورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه