اخبار داغ

مدیرکل انتقال خون لرستان:

۵۰ نفر از اهداکنندگان مستمر خون در لرستان تجلیل می‌شوند

۵۰ نفر از اهداکنندگان مستمر خون در لرستان تجلیل می‌شوند
حامدی گفت: همزمان با روز اهدای خون، ۵۰ نفر از اهداکنندگان مستمر خون در لرستان تجلیل می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حامدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: ۲۴ خرداد روز اهدای خون نامگذاری شده که در این روز مهمترین برنامه تجلیل از اهداکنندگان مستمر خون است که در طول سال نیازمندان به خون را با اهدای قطره های سرخ، یاری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: به همین مناسبت حدود ۵۰ نفر از اهداکنندگان مستمر استان تجلیل و تلاش می شود تا فرهنگ اهدای خون همچنان ترویج و گسترش یابد.

,

مدیرکل انتقال خون لرستان تصریح کرد: با شیوع کرونا، اهدای خون روند کاهشی داشت اما اهداکنندگان مستمر و سایر گروه‌ها در طول این مدت همراهی و همکاری لازم را داشتند و بیماران را در این بخش کمک کردند.

,

حامدی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۱۸۸ نفر به پایگاه های استان مراجعه کردند، گفت: از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۶۲ نفر موفق به اهدای خون شدند.

,

وی بیان کرد: دو هزار و ۹۱۰ نفر اهداکنندگان خانم، ۳۲ هزار و ۶۵۲ نفر اهداکنندگان آقا و  ۱۹هزار و ۸۶۱ نفر اهداکننده مستمر بوده اند.

,

مدیرکل انتقال خون لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به مدت زمان نگهداری فرآورده های خونی، لازم است اهداکنندگان به صورت مستمر نسبت به اهدای خون اقدام نمایند که در استان چهار مرکز در خرم آباد، بروجرد و الیگودرز آماده خونگیری از اهداکنندگان خون می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه