اخبار داغ

با کاهش ۶۹۷۳ واحد شاخص رخ داد؛

روشن شدن چراغ قرمز بورس در نخستین روز هفته/ ۱۶ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام

روشن شدن چراغ قرمز بورس در نخستین روز هفته/ ۱۶ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام
شاخص کل بورس امروز با ۶۹۷۳ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۴ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۱۶ هزار و ۳۶ میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز شنبه روند متعادل معاملات خود را آغاز کرد و اکثر نمادها در قیمت صفر تابلو بیت خریداران و فروشندگان دست به دست می‌شد؛ اما در ادامه میزان عرضه‌ها افزایش یافت و قیمت‌ها به سمت منفی ۵ حرکت کرد و تعداد رنگ قرمز هم در نقشه بازار بیشتر است و تعداد رنگ سبز نیز افت داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۷۵۴ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دست به دست شدن مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۷۹۹ میلیون سهم و اوراق مالی بود.

, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۷۵۴ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دست به دست شدن مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۷۹۹ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,

ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۱۶ هزار و ۳۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۳۲۹۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها با تغییر مالکیت به حقوقی‌ها بیش از ۴۱۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۶۹۷۳ واحد نزول به یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۸۷۳ واحد رسید و شاخص هم وزن هم با ۲۲۹۳ واحد افت عدد ۳۷۸ هزار و ۴۵۳ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۶۹۷۳ واحد نزول به یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۸۷۳ واحد رسید و شاخص هم وزن هم با ۲۲۹۳ واحد افت عدد ۳۷۸ هزار و ۴۵۳ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۵ میلیارد و ۴۲۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۴۴۷ هزار معامله و به ارزش ۳۳۷۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، بانک ملت، گروه مپنا، بانک صادرات ایران، سرمایه‌گذاری‌غدیر و پارس‌ خودرو بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۲۴ واحد منفی به ۱۷ هزار و ۴۵۹ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۲۴ واحد منفی به ۱۷ هزار و ۴۵۹ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۳۰۷ هزار نوبت و به ارزش ۱۲ هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان معامله کردند.
,
 
,
نمادهای سنگ آهن گهرزمین، پلیمر آریا ساسول و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو، تولید نیروی برق دماوند و شیر پاستوریزه پگاه فارس با بیشترین اثر مثبت مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه