اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه:

میدان انتخابات میدان تولید قدرت برای کشور است/ راه علاج مشکلات حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح

میدان انتخابات میدان تولید قدرت برای کشور است/ راه علاج مشکلات حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح
جوانی گفت: میدان انتخابات میدان تولید قدرت برای کشور، تامین امنیت و نوسازی مدیریت کشور برای بهبود وضعیت است اما برخی آدرس غلط می دهند و بر این طبل می کوبند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست بصیرتی در حسینیه جماران بیرجند، گفت:برگزاری انتخابات های مختلف در کشور، نشانه شکست دشمن است اما دشمن شکست خورده آرام ندارد و تمام شیاطین دست در دست هم دادند و جنگ احزاب تشکیل دادند تا شاید در بستر انتخابات نقشه های شومی اجرا کنند و مقدمه ای برای اقدامات بعدی شان کنند.

وی افزود: امروز جبهه انقلاب در وضعیتی قرار دارد که رویارویی دشمنان با جبهه انقلاب در تمام زمینه متصور است اما ملت ایران با بهره گیری از تجارب و اوامر الهی، دشمن را ناکام کرده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: کسانی که همواره با قدرت شمشیر و تانک، خود را تحمیل می کردند، امروز ملت ایران دشمنانش را در حوزه نظامی ناکام کرده است و شیاطین جرات نمی کنند حتی یک گلوله به سمت ملت ایران شلیک کنند.

جوانی عنوان کرد: آمریکا تهدید می کند، تکاورانشان در آب های ایران دستگیر می شوند، هواپیمای جاسوسی شان منهدم می شود، عین الاسد بمباران می شود اما جرات نکرد و نمی کند اقدامی علیه ملت ایران انجام دهد.

وی با بیان اینکه شیعه در طول تاریخ اینگونه عزّت نداشته است و این به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است، گفت: ترامپ انقلاب را تهدید می کرد اما او رفت و انقلاب ما همچنان پابرجاست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بازوان انقلاب اسلامی در منطقه، متحدان آمریکا را زمین گیر کرده است. در سرزمین های اشغالی، حماس و جهاد اسلامی به گونه ای عمل کرد که وحشت تمام وجود صهیونیست ها را گرفت.

جوانی با بیان اینکه دشمن ناکام و شکست خورده در حوزه نظامی، به حوزه جنگ نرم امید بسته است، گفت:دشمن تمرکز بر جنگ شناختی، ادراکی و روایت ها کرده و در این جنگ دنبال دخل و تصرف در کشور است.

وی بیان کرد: دشمن تمام سرمایه هایش را متمرکز کرده تا بر دل ها اثر بگذارد و می خواهد در جنگ اقتصادی به نتیجه برسد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید با شناخت از دشمن اقدام کنیم تا شکست دیگری بر او تحمیل کنیم، عنوان کرد: دشمن جریان تحریفی راه انداخته است. میدان انتخابات میدان تولید قدرت برای کشور، تامین امنیت و نوسازی مدیریت کشور برای بهبود وضعیت است اما برخی آدرس غلط می دهند و بر طبل می کوبند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

جوانی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر تحریف شکست بخورد، تحریم شکست می خورد و امروز باید برای شکست تحریف اقدام کنیم.

وی گفت: دشمن با برجسته سازی مشکلات، آدرس غلط می دهد. مشکلات قابل انکار نیست. در مشکلات دشمنان، عوامل نفوذ و سوءمدیریت ها سهم داشته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن راه حل مشکلات را شرکت نکردن در انتخابات عنوان می کند اما مقام معظم رهبری آدرس درست می دهند و می فرمایند راه علاج مشکلات حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است.

جوانی تصریح کرد: اگر کسانی دنبال حل مشکلات هستند، مردم را به حضور پرشور و توصیه انتخاب درست دعوت کنند. انتخاب رئیس جمهور یعنی انتخاب مدیران کشور و آن یک نفر، دولتی تشکیل می دهد و وزرا، روسای سازمان ها و سیاست های پولی و مالی را تعیین می کند. انتخاباتی که دستاورد انقلاب و فرصتی بی نظیر برای بهبود شرایط است اما دشمن آدرس غلط می دهد.

وی افزود: شواهد نشان می دهد دشمن در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به دنبال اجرای نقشه است. اما مقام معظم رهبری نکته ای بیان فرمودند و آن اینکه "دشمنان از اول انقلاب تاکنون تلاش می کردند اثری بگذارند". در سال ۱۳۸۸ در بستر انتخابات فتنه به پا کردند و همچنان تاوان آن فتنه را می دهیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آقای موسوی قبل از انتخابات گفت کشوری که ولایت فقیه دارد بن بست ندارد اما بعد از انتخابات مقابل ولایت فقیه ایستاد.دشمنان برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز کار کردند. مقام معظم رهبری فرمودند:" مردم بدانند دستگاه های جاسوسی، در راسشان آمریکا و صهیونیست ها از مدت ها قبل برای انتخابات تلاش می کنند". اگر دشمنان شبانه روز برای ایجاد نا امیدی تلاش می کنند، کسانی که نقشه دشمن را می فهمند نباید آرام بگیرند. ما باید به جهاد امیدآفرینی دست بزنیم.

جوانی با بیان اینکه باید به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفته شود، گفت: همه مردم برای دعوت به حضور آشنایان در انتخابات اقدام کنند. امروز طبل تحریم انتخابات فقط به دست منافقان به صدا در نیامده بلکه از طرف کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت داشتند، نیز انجام می شود مانند آقای احمدی نژاد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اول همه ما این است نهضتی ایجاد کنیم، افزود: لازم است با افراد صاحب نظر بین مردم نشست داشته باشیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: خراسان جنوبی از استان های پیشتاز در مشارکت در انتخابات است و لازم است مردم خراسان جنوبی رکورد سال های گذشته را بزنند.امروز صحنه، صحنه نبرد نرم است.همان طور که رزمندگان در سال ۱۳۶۱ خرمشهر را آزاد کردند، امروز اگر بیگانگان در تصمیم افرادی اغنا پیدا کرده اند، آن افراد را آزاد کنیم تا در مسیر درست درآیند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه