اخبار داغ

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سراوان/ از هلاکت یک سوداگر مرگ تا دستگیری ۳ قاچاقچی حرفه ای

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سراوان/ از هلاکت یک سوداگر مرگ تا دستگیری ۳ قاچاقچی حرفه ای
سردار محمد ملاشاهی از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری ۳ قاچاقچی حرفه ای در سراوان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد ملاشاهی، فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: مرزداران با انجام اقدامات اطلاعاتی، از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی کوه سفید سراوان مطلع و موفق شدند این باند حرفه‌ای قاچاق را منهدم و ۸۲۶ کیلوگرم موادمخدر و مقادیری سلاح و مهمات را کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان در این راستا با شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، مرزبانان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد آنها اقدام و با انجام عملیاتی و اجرای طرح مهار، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

ملاشاهی اضافه کرد: خودروی حامل مواد مخدر شناسایی و مأموران به منظور متوقف کردن خودرو و دستگیری متهمان با استفاده از علائم هشدار دهنده دستور ایست صادر شد، هنگامی که سوداگران مرگ دیدند در کمین مرزداران گرفتار شده اند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند که با توجه به موضع‌گیری دقیق و اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب، توان رویارویی با نیروهای مرزبانی را نداشته و در منطقه زمین‌گیر شدند.

به گفته وی، مرزبانان پس از ساعتی درگیری با این باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر که چندین مورد اقدامات غیر قانونی و شرارت در مناطق مرزی را داشتند، موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یکی از قاچاقچیان و سه نفر از این عناصر پلید را دستگیر و دستگاه خودرو را توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزهای پهناور سیستان و بلوچستان، در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و ... در امنیت کامل قرار دارد و برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگری ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه