اخبار داغ

شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده:

کاندیداها بدانند زنان نیمی از جامعه و از حیث اثرگذاری کل جامعه‌اند

کاندیداها بدانند زنان نیمی از جامعه و از حیث اثرگذاری کل جامعه‌اند
شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده تاکید کرد: بهتر است کاندیداهای محترم بدانند زنان از حیث آمار نیمی از جامعه هستند­ و از حیت آثار کل جامعه ­اند و نگاه ترحم آمیز را نوعی تحقیر و توهین دانسته و خواستار برخورد انسانی نسبت به همه آحاد جامعه چه زن و مرد هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در بیانیه ای تاکید کرد: در این ایام متأسفانه بار دیگر شاهد استفاده ابزاری از زنان برای کسب آرا هستیم. زنان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می­دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسمه تعالی

,

روز میلاد کریمه اهل بیت و آغاز دهه کرامت بر دختران عزیز و زنان بزرگوار ایران اسلامی که تحت عنایت رب کریم و در سفر کرامت رشده کرده و به موفقیت­های چشمگیری در عرصه­های علمی، هنری، فرهنگی و اجتماعی دست یافته­اند مبارک باد.

,

ایران سربلند در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی قرار دارد.

,

در این ایام متأسفانه بار دیگر شاهد استفاده ابزاری از زنان برای کسب آرا هستیم. زنان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می­دهند بعد از انقلاب همواره در همه عرصه­های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی پیشرفت­های قابل توجهی داشته­اند اما به دلیل ظلم مضاعفی که از دوران ستمشاهی نسبت به زنان نهادینه شده بود و نیز مشکلاتی که متوجه همه آحاد مردم هست در اجرای قوانین و مصوبات مؤید حقوق زنان مشکلاتی برای آنها ایجاد شده است.

,

اما این اشکالات نمی­تواند مستمسک عده­ای قرار گیرد که زنان قهرمان کشوررا باافراد آسیب­ پذیر و معتادین و ...یکسان دیده و به جای دادن برنامه مدون برای حل مشکل آنها با ایجاد جو احساسی برخاسته از حس ترحم بخواهند رأی این قشر متفکر، فعال، خلاق ، نجیب و فداکار را نسبت به خود جلب نمایند.

,

بهتر است کاندیداهای محترم بدانند زنان از حیث آمار نیمی از جامعه هستند­ و از حیت آثار کل جامعه ­اند و نگاه ترحم آمیز را نوعی تحقیر و توهین دانسته و خواستار برخورد انسانی نسبت به همه آحاد جامعه چه زن و مرد هستند و مناسب است این جمله حضرت امام (ره) را مدنظر قرار دهند که فرمودند:

,

«ما مفتخریم که بانوان و زنان پیر و جوان و خرد و کلان‏ ‎‏در صحنه های فرهنگی و اقتصادی و نظامی حاضر، و‏‎ ‎‏همدوش مردان یا بهتر از آنان در راه تعالی اسلام و مقاصد‏‎ ‎‏قرآن کریم فعالیت دارند».

,

شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده این قبیل روش­ها و اقدامات را محکوم می­نماید و از مسئولین درخواست دارد که تذکرات لازم را به دست اندرکاران تبلیغات ریاست جمهوری بدهند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه