اخبار داغ

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

توان بالگردهای نیروی زمینی ارتش در اختیار ستاد انتخابات قرار می‌گیرد

توان بالگردهای نیروی زمینی ارتش در اختیار ستاد انتخابات قرار می‌گیرد
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که تمام توان بالگردی نیروی زمینی ارتش در اختیار ستاد برگزاری انتخابات کشور است گفت: خلبانان و فرماندهان پایگاه‌ها در این زمینه توجیه شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز شنبه در حاشیه نخستین همایش بنیاد اکرام و افتتاحیه بنیاد باران رحمت در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب نیروی زمینی با تمام قوا پای کار آمده است تا یک انتخابات پرشور داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تاکید ما در یگان‌های نظامی بر مشارکت گسترده خانواده‌ها و همرزمان و تمام کسانی که در قلمرو نیروی زمینی و مسلح هستند بر مشارکت گسترده و انتخاب فرد اصلح است.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که برای اجرای این مهم باید تسهیلاتی فراهم کنیم، گفت: این تسهیلات در چند حوزه روی آن کار شده است و می‌توانم بگویم به یک نمره قابل قبولی رسیده است. یکی بحث سربازان است حتما باید شناسنامه همراه داشته باشند و کسانی که شناسنامه همراه ندارند به آنها فرصت داده شده که شناسنامه خود را بیاورند. برای مرزها هم پیش بینی لازم شده است.

,

سرتیپ حیدری با بیان این که تمام توان بالگردی نیروی زمینی ارتش در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار گرفته است که صندوق های رای را به روستاها و جاهایی که امکان تردد خودرو وجود ندارد ببرند افزود: خلبانان و فرماندهان پایگاه‌ها در این زمینه توجیه شده‌اند.

,

وی ادامه داد: در پادگان‌ها هم فرماندهان تسهیلاتی برای حضور گسترده همرزمان و سربازان و خانواده‌های آنها فراهم کنند که این تسهیلات و تمهیدات به وجود آمده است. پیشی بنده این است که مردم لبیک گوی ما به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک قاطع خواهند گفت. به خصوص در نیروی زمینی تمام تسهیلات و تمهیدات برای یک حضور گسترده و پرشور فراهم شده است.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای جاهای که توان تحرک خودرویی لازم باشد، خودروهای نیروی زمینی در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار خواهد گرفت. در این زمینه پیش بینی های لاازم شده تا با قدرت تحرک بالایی که داریم، برای انتخابات پرشور کمک کنیم.

,

سرتیپ حیدری درباره امنیت مرزها به خصوص در روز رای گیری گفت: نیروهای ارتش همواره در مرزها حضور دارند. امنیت یکی از وظایف و تکالیف نوشته شده و مورد تاکید است. امروز نیروی زمینی در مرزهای شرق،‌جنوب شرق، غرب، ‌جنوب غرب کشور با تمام قدرت مشغول مراقبت از مرزها است و کشور مثل همیشه از یک امنیت پایدار برخوردار است.

,

فرمانده نیروی زمینی تاکید کرد: تضمین می کنیم که در مرزها هیچ رویدادی نخواهیم داشت و یک انتخابات پرشور و با حضور گستره مردم با انتخاب فرد اصلح خواهیم داشت.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه