اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه و امام رضا(ع) باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار ، حجت الاسلام والمسلمین " الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در همایش بزرگ بانوان فاطمی ویژه جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر که صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولین در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد با بیان این مطلب که در دین مبین اسلام دختران و زنان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، گفت:این بانوی گرامی آنچنان بوی سبقت را در تقوا و ایمان و ولایتمداری از دیگران ربود که امام رضا(ع) در این باره می فرمایند: کسی که حضرت معصومه(س) را با شناخت زیارت کند بهشت بر او واجب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه و امام رضا(ع) باشیم.

,

کریمی تبار افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) را از آن جهت کریمه اهل‌بیت می‌خوانند که صاحب فضیلت و کرامت در علم، دانش، پاکی و عصمت است و بخشش و کرم او زبان زد بوده است.

,

امام جمعه ایلام با بیان این مطلب که مهمترین شاخصه هر فرد دیندار، ولایتمداری است تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده است. آمریکایی ها در منطقه هزینه کردند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند، اما نتوانستند؛ لذا به دنبال کاهش مشارکت هستند به این خاطر که انقلاب ما از برکت خون شهدا و صبر مردم و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب با سرعتی فراتر از تصور آنها در حال پیشروی است.

,

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز فقط قدرت دفاعی ما مطرح نیست، انقلاب ما در آمریکا و اروپا آنها را به چالش کشیده است و هیچ کاری از آنها ساخته نیست.

,

وی اضافه کرد: دشمنان خیرخواه ملت ایران نیستند و با فشارهای بین‌المللی گسترده و از طریق رسانه‌های غربی و عربی به دنبال کم کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند.

,

کریمی تبار در پایان بیان داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره در حال دشمنی و ایجاد توطئه بودند که در همه عرصه ها با حضور مردم نقشه های دشمنان خنثی شده است. در انتخابات روز جمعه نیز به یاری خدا با حضور حداکثری مردم بار دیگر دشمنان ناامید می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه