اخبار داغ

قاضی‌زاده هاشمی در آخرین مناظره انتخاباتی:

مشکل کشور نظام دیوان سالار است که مردم را مستضعف‌ کرده است

مشکل کشور نظام دیوان سالار است که مردم را مستضعف‌ کرده است
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسئله کشور نظام دیوان سالار است که برخی را روز به روز مستضعف تر کرده و برخی که به دولت متصل هستند را قدرتمندتر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز (شنبه) در بخش اول سومین مناظره انتخاباتی در رابطه با «طرح جامع خود در خصوص ۷ دغدغه تورم، عدالت، رکود، مقابله با فساد، یارانه ها، اشتغال و مسکن»، گفت: این موارد به درستی دغدغه مردم هستند اما باید ریشه یابی شوند و در روش اصلاح آنها، اصلاح صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ضمن نشان دادن برخی تصاویر و نمودار درباره وضعیت توزیع منابع و درآمد در کشور، افزود: بر اساس شاخص هایی که داریم، روندهایی از سال ۱۳۴۵ تا کنون وجود داشته و در برخی استان ها وضعیت نرخ بیکاری و همچنین معضلات در حوزه اشتغال در حال افزایش است.

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: موضوعات بسیاری نشان دهنده عدم توازن در توزیع خدمات آموزش و حوزه مسکن است. به طور مثال با اینکه افزایش تولید مسکن پیدا کرده ایم اما این افزایش باز محصور در چند استان بوده است. همین باعث شده کم کم یک مهاجرت سراسری شکل بگیرد و وضعیت ترکیب جمعیتی کشور تغییر پیدا کند و در پی این مهاجرت سراسری برخی آسیب های اجتماعی از جمله طلاق افزایش پیدا کرده است.

,

منابع کشور به طور نادرست در حال توزیع است

, منابع کشور به طور نادرست در حال توزیع است,

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: دلایل این معضلات روشن است، علت اصلی این است که منابع کشور به طور نادرست در حال توزیع است. مجموعه منابعی که در کشور وجود دارد، نادرست توزیع می شود و ساختارها متاسفانه استضعاف گر هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم این را از نحوه مدیریت نا کارآمد و کارنابلدی مسئولان می بینند و آنچه امروز در مردم دلزدگی ایجاد کرده این است که ما در پنجره طلایی هستیم، اما متاسفانه به جای اینکه وضعیت کشور مثل همه کشورهای در حال توسعه رشد پیدا کند دچار قفل و انسداد شده ایم.

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کارنامه همه دولت ها در این زمینه مشخص است و همه دولت ها نقاط ضعف و قدرتی داشته اند اما هنوز موضوعات اساسی حل و فصل نشده است، یعنی مشکلاتی که در گذشته ذکر می شده امروز هم ذکر می شود، حتی شاید وضع بدتر هم شده باشد. مفاهیم متعالی بسیاری از جمله آزادی و امثال اینها در گذشته ذکر می شد، اما امروز مسئله ما حداقل معیشت است.

,

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: اختلافات اجتماعی را مردم از نحوه مدیریت می بینند که بی اعتمادی به دولت ها را شکل داده است. در موضوع کرونا ببینید مردم چقدر گرفتار شده اند. خودم خانواده ای را می شناسم که مادر سرپرست خانوار فوت کرده و دو فرزند به جا گذاشته است و حالا امثال این خانواده ها با اختلال رفتاری مواجه می شوند و دچار سو تصمیم گیری می شوند و بعد هم تقصیر به گردن مردم می افتند.

,

وی بیان کرد: مردم یک سال است از کار و زندگی مانده اند و بین کار و جان گیر کرده اند و ما به ۶۰ درصد مشاغل که روزمزد هستند می‌گوییم کار نکن! خُب محبور می شوند برای کسب خود فعالیت کنند. وقتی هم صحبت می‌شود مورد عتاب و خطاب قرار می گیرند.

,

حاضرم با روحانی مناظره کنم

, حاضرم با روحانی مناظره کنم,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: خطاب به مسئولین مربوطه به خصوص جناب روحانی عرض می کنم که مناظرات را مورد تفقد  قرار داده اند. در جمع حاضر که کسی حاضر نیست عملکرد این دولت را گردن بگیرد بنده اعلام آمادگی می کنم، فقط شما از دفتر خود خارج شوید به صدا و سیما بیایید، بنده حاضر هستم هم در موضوع کرونا هم در همه موضوعات با شما مناظره کنم.

,

قاضی زاده هاشمی درباره موضوع گرانی بنزین، گفت: هنوز معلوم نشده است که چه کسی مقصر بوده است. ساختارهایی و ستادهایی درست کرده ایم که همه پشت آنها پنهان می شوند و نهایتا مقام معظم رهبری مجبور هستند وسط کار بیایند چراکه از مسئولان کسی حاضر نشد اظهار تاسف کند، یا استعفا بدهد یا عذر خواهی کند.

,

وی تاکید کرد: مسئله ما امروز در دولت گرانی، مسکن و بیکاری هست، اما مسئله اصلی نظام دیوان سالاری کشور است که هفتاد- هشتاد سال است تغییر نکرده و باعث شده روز به روز مردم مستضعف تر شوند و عده ای خاص که به رانت دولت و سیاست و قدرت وصل هستند برخوردار باشند و سایرین ضعیف بمانند.

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما چه باید بکنیم؟ موضوع این است که سازو کارها در کشور باید تغییر پیدا کند و طرز تفکر مدیران و نوع نگاه آنها به مردم اصلاح شود. اصل ۵۶ قانون اساسی نحوه حاکمیت را اعمال حاکمیت مردم ذکر کرده است. درحالی که در عمل روز به روز مردم از دایره خارج شده اند.

,

قاضی زاده هاشمی فزود: حاج قاسم سلیمانی می گفت هرجا مردم در عرصه بودند آنجا موفق خواهید شد و هرجا مردم را خارج کردید ما با شکست روبرو شده ایم.

,

وی افزود: ما پیش بینی کرده ایم که  دولت را به مردم واگذار کنیم و بر همین مبنا دولت مردم را تشکیل داده ایم. بر اساس این واگذاری اختیارات اجرایی را به فرمانداران می دهد. همچنین اختیار عزل و نصب مدیران را به مردم خواهیم داد و اگر یک سوم مردم شهرستانی از مدیری ناراضی باشند و او را استیضاح کنند دولت موظف است او را عزل کند.

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: همه شهرستان ها از نظر ما پایتخت هستند و همه شهرستان ها اختیارات هیئت وزیران را دارند. یک ماموریت ملی به عنوان پایتخت حوزه ای به آنها واگذار می شود که مسئول توسعه آن حوزه در کشور باشد. با این روش این نظام هفتاد ساله اصلاح خواهد شد.

,

قاضی زاده هاشمی در بخش نقد سخنان دیگر نامزدهای انتخاباتی، تصریح کرد: ملت عزیز ایران سپردن درمان و حل مسائل امروز به بانیان وضع موجود مثل سپردن درمان مالاریا به پشه آنوفل یا سپردن درمان کرونا به خود ویروس کرونا است. 

,

وی افزود: دوستان طوری صحبت می‌کنند که گویا در تمام مدت در مدیریت کشور نبوده اند. با سابقه ۳۰ ساله و ۴۰ ساله در عرصه مدیریت کشور طوری صحبت می‌کنند که انگار نقشی نداشته اند، فکر می‌کنم کمترین سابقه حضور در نقش آفرینی حوزه‌های مطرح را بنده دارم که فقط نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بودم.

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:  دوستان از این موضع که چرا  چنین شده و چنان شده حاضر شده اند و حرف هایی که هشت سال پیش هم زده شد را با بیان قوی تر تکرار می کنند و دوباره می‌گویند، تحریم است و مشکلات امروز به بیرون از کشور مربوط است که با این مواضع شد، آنچه امروز می بینیم.

,

دولت از مذاکره استفاده نکرد

, دولت از مذاکره استفاده نکرد,

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: متأسفانه با مذاکره بدی که انجام شد از فرصت و اختیار فوق العاده ای که مقام معظم رهبری به دولت برای مذاکره در این هشت سال داد استفاده نشد و این موقعیت از بین برده رفت. اختیاری که این دولت برای مذاکره مستقیم با آمریکا در دست داشت به درستی استفاده نشد ،درحالی‌که که هیچ دوره‌ای قبل از این دولت چنین اختیاراتی را نداشته است.

,

وی تصریح کرد: روند های موجود روندهای ۴۰، ۵۰ ساله است و مشکلات ساختاری و نهادی است. اگر بلد نبودید کشور را اداره کنید، اگر ساختارها استضعاف گر بود، اگر همه موضوعات در تهران جمع شده است، اگر  جوانان و نوآوران و فناوران و زنان کنار گذاشته شده اند، این موارد تقصر کسی دیگر است؟

,

نسل سیاست مداران باید تغییر کند

, نسل سیاست مداران باید تغییر کند,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باز هم می گویم راه حل امروز تغییر نسل سیاست مداران است. امروز جوانان و زنان قوی داریم و این نیست که آنها به ما محتاج باشند بلکه ما به آنها و توانایی آنها احتیاج داریم تا بتوانند شرایط را از وضع موجود خارج کنند و مشکلات نهادین تکرار شونده را برطرف کنند. دغدغه مردم این است که چرا مسائل حل نمی‌شود و مسائل مزمن باقی می‌ماند.

,

قاضی زاده هاشمی افزود: علت این است که عده‌ای با شوآف و شومن بازی و پرت کردن حواس‌ها به جای اینکه با جراحی تومورهای وخیم را از بین ببرند و پای خود را از گردن مردم بردارند تا دولت طرف مردم باشد، به دولت‌های ضدمردمی، ریاستی و متعلق به طبقه ای خاص و فرزندان خود تبدیل شدند.

,

وی گفت: فامیل‌هایشان رفته اند و فامیل‌های جدید آمده اند، قومیت گرایی و حزب بازی‌ها افزایش پیدا کرده و قدرت بین فرزندان آنها تقسیم شده است. مردم اینها را می بینند و از این موضوعات ناراحت هستند.

,

۲۰ برنامه با ۲۰ پروژه دارم

, ۲۰ برنامه با ۲۰ پروژه دارم,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بنده ۲۰ برنامه با ۲۰ پروژه دارم که در برنامه تلوبیون مفصل آن را شرح خواهم داد اما به عنوان راه حل باید عرض کنم تغییر مدل حکمرانی باید اتفاق بیفتد.

,

قاضی زاده هاشمی گفت: جوانان باید بیایند، درست مانند آن چیزی که اول انقلاب اتفاق افتاد، همانطور که جوانان انقلابی در پهنای این سرزمین در کنار مردم قرار گرفتند و دغدغه مند دست یکدیگر را گرفتند و کشور را حرکت دادند. همچنان همان جوانان پای کار هستند، سواد آموختند، دانش آموختند، دنیا را دیدند و اگر بخواهند می‌توانند به اهداف دست پیدا کنند.

,

تورم باعث بیکاری و فقر و بالا رفتن سن ازدواج شده است

, تورم باعث بیکاری و فقر و بالا رفتن سن ازدواج شده است,

وی درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه نقشی برای دولت احتمالی خود برای اصلاح نظام توزیع و حذف واسطه گری دارید؟ گفت: برای اصلاح امور باید نگاه منظومه‌ای داشت. وقتی ما از مهار تورم به عنوان «ام المسائل» حرف می زنیم، یعنی تورم با از بین بردن تولید، باعث بیکاری شده است. تورم باعث فقر و نابرابری شده و مهاجرت را ایجاد کرده است. تورم باعث جلوگیری از ازدواج شده و سن ازدواج را بالا برده و هزار مسئله دیگر در پی تورم به وجود آمده است.

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: وقتی به ساختار ایجاد تورم در کشور نگاه می‌کنید، تمامی نهادها در ایجاد تورم نقش داشته اند. عوامل بسیاری از جمله نظام کسری بودجه، حوزه مالی کشور، بانک مرکزی و ساختار بانکی کشور با خلق پول و نقدینگی و اشکالات نظام توزیع و زیرساخت‌های نادرست در همه این موارد، در ایجاد تورم موثر بودند.

,

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: همچنین موانع بسیاری از رسیدن کالای ارزان قیمت به دست مصرف کننده جلوگیری کردند. سال‌ها ارز یارانه‌ای در اختیار افراد قرار داده ایم اما این ارز که به نام مردم داده شد، فقط در یک فقره ۳۰ میلیارد بوده است که معلوم نشد تکلیف آن چه شد.

,

وی اظهار داشت: بنابراین مجموعه مبدا و مقصد باید مدیریت شود. دولت سلام مجموعه این فرآیندها را در قالب مدیریت زنجیره تعمیم می‌بیند. یعنی از زمان واردات یا از مرحله ماده اولیه تا سفره مردم یا صادرات را در یک زنجیره کلان پیش بینی می‌کند.

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: در واقع دولت به جای اینکه متصدی باشد، مشارکت جو است. این دولت مشارکت جو کارها را به مردم واگذار می‌کند و نهاد مدنی ایجاد می‌کند. این نهاد به عنوان شرکتی عمومی بخش‌های مختلف تولید را مدیریت خواهد کرد.

,

قاضی زاده هاشمی گفت: دولت در این زنجیره فقط در سه بخش ورود می‌کند، اول در تعمیم تضمین محصولات اساسی، دوم: دادن یارانه به مصرف کننده نهایی و سوم: در قیمت تعرفه برای حمایت از تولید داخلی.

,

وی تأکید کرد: اگر به اتحادیه‌ها توجه کنیم، می‌بینیم که توانایی اتحادیه‌های کنونی به قدری است که بتوانند به جای دولت، مجموعه این فرآیندها را مدیریت کنند.

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: در فقره مرغ، تولید کنندگان مرغ به ما مراجعه کرده بودند و گفتند که اجازه بدهید دو و نیم برابر ظرفیت مصرف داخلی را تولید کنیم و از ابتدا تا انتهای مسیر را خودمان مدیریت کنیم. می‌گفتند می‌توانیم ۳۰ درصد زیر قیمت بازار کالا را به مصرف کننده نهایی برسانیم.

,

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: همچنین در مورد گوشت دیدیم که وقتی قیمت ارز را اصلاح کردیم به جای ایکه قیمت گران شود، ارزان‌تر شد در واقع پیش از آن، فقط رانتی به سلطان‌های مختلف داده بودیم.

,

تورم را به زیر ۵ درصد می‌رسانیم

, تورم را به زیر ۵ درصد می‌رسانیم,

وی در تشریح برنامه‌های دولت احتمالی خود، تصریح کرد: براساس برنامه‌ای که داریم در طی ۴ سال تورم را به زیر ۵ درصد می‌رسانیم. ۴.۵ میلیون مسکن تولید می‌کنیم، به طوری که سه دهک کم درآمد جامعه ،صاحب مسکن شوند و ۳۰ ساله پول آن را بازگردانند.

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در ایران کاری می‌کنیم که کسی دچار سوء تغذیه نباشد. وزارت خانواده را برای ازدواج و پایداری خانواده، فرزند آوری و آسیب‌های اجتماعی تأسیس خواهیم کرد و صندوق اعتبار خانواده تشکیل می‌دهیم که به هر زوج جوان در سه موضوع ازدواج، اشتغال و تهیه مسکن اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی خواهد داد.

,

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: ما نظام یکپارچه مالیاتی داریم و توزیع منابع بر اساس سرانه خانوار خواهد بود، همچنین اختیارات هر شهرستان از جمله بودجه به خودش واگذار می‌شود.

,

وی گفت: مدل نظام شایستگی، در نظر داریم که براساس استانداردهای مشخص و شفاف اعلام شده مدیران با نظر مردم در این نظام نصب یا عزل می‌شوند.

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: همچنین برای حل مشکل آب فلات مرکزی ایران، دو طرح قنات ملی و لوپ آبی ایران را طراحی کرده‌ایم.

,

قاضی زاده هاشمی درباره بورس، گفت: سهمی از سامانه شستا و صندوق ذخیره فرهنگیان را قابل عرضه در بورس قرار می‌دهیم. ما مسئله بورس را حل خواهیم کرد. همانطور که یک شبه مردم را مصیبت زده کردند، به همان راحتی می‌توان این مشکل را حل کرد.

,
بخش چهارم؛ انتقاد از نامزدها
,
 
,
واکسیناسیون را تا ۲۲ بهمن به اتمام خواهیم رساند
, واکسیناسیون را تا ۲۲ بهمن به اتمام خواهیم رساند,
 
,
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در موضوع اشتغال برنامه صریح و سریعی داریم که حداقل نیمی از جوانانی که بیکار هستند ظرف دو سال اول مشغول به کار می‌شوند.
,
 
,
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: همچنین بحث کرونا و واکسیناسیون را تا ۲۲ بهمن به اتمام خواهیم رساند. بر اساس برنامه دولتی افراد بالای ۷۰ سال فرانشیز کاملاً رایگان دریافت خواهند کرد، همچنین نظام جامع شفافیت را در دولت مستقر خواهیم کرد.
,
 
,
وزیر امور خارجه در دولت من باید تجربه تجارت بین‌الملل داشته باشد
, وزیر امور خارجه در دولت من باید تجربه تجارت بین‌الملل داشته باشد,
 
,
وی گفت: در دولت ما دیپلماسی عمومی و دیپلماسی اقتصادی منشأ برنامه‌ها خواهد بود. وزیر امور خارجه در دولت من کسی خواهد بود که در تجارت بین المللی تجربه داشته باشد.
,
 
,
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: آموزش و پرورش نوین را جایگزین آموزش و پرورش فعلی می‌کنیم به طوری که عمر فرزندانمان تلف نشود و در طول دوره تحصیل مهارت بیاموزند. همچنین در این دوره کوتاه تحصیل که مهارت می‌آموزند، آزمون کنکور حذف خواهد شد.
,
 
,
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: با کمک نیروهای مسلح در بحث سربازی، این دوره را به یک دوره مهارتی و حرفه‌ای تبدیل کرده و این مسئله را حل و فصل می‌کنیم.
,
 
,
همه به فضای مجازی نیاز داریم
, همه به فضای مجازی نیاز داریم,
 
,
وی درباره فضای مجازی اظهارداشت: فضای مجازی بعضاً به انحراف و حاشیه کشیده شده، در صورتی که این موضوع امروز مسئله حکمرانی است. اگر به دولت الکترونیک نیاز داریم، اگر می‌خواهیم شفافیت داشته باشیم، اگر می خواهیم اقتصاد دیجیتال را توسعه دهیم و مسائل اقتصادی روز دنیا مانند پول و بانک را کنترل کنیم، اگر در پی توسعه مشاغل استارت آپی هستیم و اگر می‌خواهیم خودمان اشتغال و کسب و کار روز را دنبال کنیم؛ همه اینها به فضای مجازی نیازداریم.
,
 
,
نباید فضای مجازی را محدود کنیم
, نباید فضای مجازی را محدود کنیم,
 
,
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: نباید فضای مجازی را محدود کنیم، امروز در بهداشت و درمان، کشاورزی و همه حوزه‌ها، فضای مجازی تأثیر بسیار زیادی دارد که باید به نقش این بستر توجه ویژه شود.
,
 
,
قاضی زاده هاشمی گفت: «دولت سلام» خواستار حقوق همه مردم خواهد بود و حق همه کسانی را که حتی رأی نمی‌دهند، حفاظت خواهد کرد. چه به این نامزد رأی دهند و چه رأی ندهند و مشارکت نداشته باشند.
,
 
,
وی افزود: دولت سلام به دنبال تحقق حقوق معلمان، پرستاران، کشاورزان، کارگران، ایثارگران، سربازان و نظامیان خواهد بود.
,
 
,
مردم آرزو می‌کنند از خواب بیدار شوند و ببینند همه این ۸ سال یک خواب بوده است
, مردم آرزو می‌کنند از خواب بیدار شوند و ببینند همه این ۸ سال یک خواب بوده است,
 
,
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم امروز به ما می‌گویند آرزو می‌کنیم از خواب بیدار شویم و ببینیم همه این هشت سال فقط یک خواب بوده و تمام شده و امروز این کابوس دارد تمام می‌شود و این ما هستیم که باید تصمیم بگیریم که واقعاً این کابوس تمام شده و تکرار نشود.
,
 
,
*بخش آخر مناظره؛ جمع بندی
, *بخش آخر مناظره؛ جمع بندی,
 
,
سفره انقلاب باید تکانده شود
, سفره انقلاب باید تکانده شود,
 
,
قاضی‌زاده هاشمی در بخش پایانی صحبت‌های خود خطاب به مردم ایران، گفت: مردم عزیز ایران! بنده به عنوان اولین جوان گام دوم انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری آمده‌ام تا نسل نو را جایگزین نسل ویژه کنم. اصحاب سفره با تبعیض، مردم را از سر سفره انقلاب بیرون کردند. سفره انقلاب باید تکانده شود، تبعیض و فقیر و غنی نباشد.
,
 
,
وی افزود: دولت سلام، دولت جوانان گام دومی به همراه مردم در مقابل آنان که آرامش مردم را به گروگان گرفته‌اند، خواهد ایستاد. اولین ویژگی جوان، نترسیدن است. ما پرونده‌هایی را که به علت حکمرانی بد و سیاست‌زدگی انتخاب‌های غلط بازمانده‌اند را خواهیم بست.
,
 
,
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: بزرگترین درد مردم این است که چرا همه چیز باید در یک بند خلاصه شود آن هم بند «پ». پول داشته باش، مدرسه خوب برو، رتبه خوب در کنکور داشته باش، سفر خوب برو، تفریح خوب داشته باش، ماشین خوب و خانه خوب داشته باش، سربازی نرو، پارتی داشته باش و وام میلیاردی بگیر. اگر هم مفسد اقتصادی باشی، از تو حمایت خواهند کرد. پارتی داشته باش، استخدام شو. پارتی داشته باش و مشکل اداری نداشته باش.
,
 
,
بند «غ» را جایگزین بند «پ» می‌کنیم
, بند «غ» را جایگزین بند «پ» می‌کنیم,
 
,
قاضی زاده هاشمی ادامه داد: اما دولت سلام و دولت جوانان می‌آید تا بند «غ» را جایگزین بند «پ» کند. «غ» یعنی غیرت. اگر یک جو غیرت بود، دختر جوان ما بی‌جهیزیه نمی‌ماند. اگر یک جو غیرت بود، فقط برای سیاست از هنرمند استفاده نمی‌شد. اگر یک جو غیرت بود، ورزشکار ما دستفروش نمی‌شد. اگر یک جو غیرت بود، در بورس جیب مردم زده نمی‌شد. اگر یک جو غیرت بود، اگر مسئولی فرزندش خارج از کشور بود، خودش از مسئولیتش کناره‌گیری می‌کرد.
,
 
,
«دولت سلام» برای مردم ثبات و آرامش می‌آورد
, «دولت سلام» برای مردم ثبات و آرامش می‌آورد,
 
,
وی تاکید کرد: غیرت یعنی همه مردم ایران باید سر سفره انقلاب بنشینند. دولت سلام با غیرتش برای مردم ثبات و آرامش می‌آورد. غیرت همان است که وقتی پیکرش که مظهر غیرت است، به کشور برگشت، همه ایران نه و همه جهان برای او ایستاد.
,
 
,
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: غیرت یعنی جوان لُر دستفروشی که دروازه‌بان جهانی می‌شود. غیرت یعنی جوان تُرکی که چند روز قبل در بازی والیبال غیرممکن را ممکن کرد و جوانان گام دومی با غیرتشان، محال‌ها را امکان‌پذیر خواهند کرد.
,
 
,
قاضی‌زاده هاشمی افزود: مردم اگر یک جو غیرت ببینند، مانند حاج قاسم سلیمانی پاسدار خواهند بود.
,
 
,
وی با بیان اینکه اگر امروز مردم دلگیرند به دلیل آن است که در مسئولان غیرت و دلسوزی ندیده‌اند،اظهار داشت: دولت سلام، دولت جوانان و زنان غیور است که با غیرتشان غیرمتصورها را قابل تصور می‌کنند.
,
 
,
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: پدران و مادران عزیز! فرزندان شما آمده‌اند و یوسف‌های بزرگ شده‌اند تا ایران را آباد کنند، به آنها اعتماد کنید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه