اخبار داغ

اختصاص ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای توانبخشی مددجویان بهزیستی استان فارس

اختصاص ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای توانبخشی مددجویان بهزیستی استان فارس
کشفی نژاد گفت: بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت توانبخشی مددجویان بهزیستی استان فارس برای کاشت حلزون شنوایی و تأمین وسایل کمک توانبخشی هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، سید محمد صادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس با بیان اینکه در سال گذشته اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تامین وسایل کمک توانبخشی مددجویان بهزیستی فارس هزینه شده است، گفت: با توجه به اهمیت کاشت حلزون شنوایی در سنین طلایی زیر ۶ سال، در سال ۹۹ با پرداخت اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به افزایش بازده شنوایی ۷۷ کودک کم شنوا در استان کمک شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
 
,
وی افزود: تعداد ۱۶۱ نفر از  مددجویان نیز کمک هزینه تامین و تعمیر قطعات کاشت حلزون شنوایی به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان دریافت کرده اند و در سال ۹۹ وسایل کمک توانبخشی شامل هزار و ۹۰۰ ویلچر،  هزار عدد تخت و تشک مواج، ۷۰۰ سمعک و بیش از ۲۵ میلیون حلقه باطری سمعک جهت مددجویان تأمین و توزیع شده که ارزش کلی آن بیش از ۷ میلیارد تومان برآورد شده است.
,
 
,
به گفته مدیرکل بهزیستی فارس، انجام غربالگری ژنتیک قبل از ازدواج و فرزندآوری بهترین اقدام در کاهش معلولیت‌ها است که پیشنهاد می‌شود خانواده‌ها و زوجین با جدی گرفتن این مهم از تولد کودکان معلول پیشگیری نمایند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه