اخبار داغ

یادداشت؛

آیت الله رئیسی اصلح، افضل و اهل مدیریت جهادی است

آیت الله رئیسی اصلح، افضل و اهل مدیریت جهادی است
آیت الله رئیسی اصلح و افضل و اهل تلاش و مدیریت جهادی و اهل تقواست. با انتخاب آقای رئیسی انشا الله جریان فساد و تولید پرونده قضائی از سرچشمه مسدود خواهد شد و این مرد با تقوا با جمعی از انسان‌های صالح مشکلات مردم و محرومین را برطرف خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ عبدالمجید شیخی متخصص اقتصاد توسعه و اقتصاد اسلامی در یادداشتی نوشت: آیت الله رئیسی اصلح و افضل است. اهل تلاش و مدیریت جهادی است. اهل تقواست. صالحین کاندیداها نیز در دولت او خدمت خواهند کرد. باند باز نیست و خادم است.

تا بحال در سابقه اش نشان داده، اعتماد رهبری به ایشان دلیل کاملی است. اهل درک فقر است و  تجربه تحول در مجموعه آستان قدس رضوی نیز پیش روی ماست. محرومیت زدایی را عملا" نشان داد. با یتیمی و فقر بزرگ شده و اهل احیای تولید و مبارزه با فساد است. برنامه دارد.
 
طبق بیان قرآن خدا راه‌ها را به او نشان می دهد و نگران جژئیات نباشید. ورود به جزئیات برنامه کلا" در این مقطع تبلیغ عقلایی نیست چون ممکن است برخی به خاطر یک مورد جزئی طرد شوند.

او در عمل نشان داد روی قطع منافذ فساد گذاشته است. مطمئن باشید با دعوت اهل تخصص و متعهدین بخصوص جوانان، راه کارهای عملی را پیاده خواهد کرد. جراحی است که هم درد، هم درمان و هم عاملان درد (فساد) و هم راه‌های نفوذ درد را می شناسد.

رهبر انقلاب فرمودند به عملکرد برخی از اینان که شعار می‌دهند نگاه کنید که کدام اهل عمل بودند؛ از ۷ کاندیدا دو نفر ادامه راه دولت سازندگی و اصلاحات هستند که  عملکرد این دو دولت جز بدبختی برای مردم چیزی نداشت.

آیت الله رئیسی نیز طوماری از عمل صالح را برای مردم در رونق تولید، رسیدگی به محرومین و مبارزه با فساد نشان داد. سه کاندید دیگر بخصوص دو نفر که برای مردم کاملا شناخته شده هستند؛ مطمئنا در مناصب دولت آیت الله رئیسی خدمت خواهند کرد؛ زیرا رئیسی اهل انتخاب افراد صالح و شایسته است.

نکته مهم دیگر اینکه جلوی سیل مشکلات را باید در سرچشمه گرفت؛ سیل مشکلات کشور برای مردم ناشی از فاسد در دولت است که تا الان در مواجه با آن، سیل پرونده در قوه قضائیه را شاهد هستیم.

اگر دولت صالحی سرکار بود، الان در پایین دست دچار سیل پرونده‌های اختلاس مالی، فساد اقتصادی، رانت خواری، طلاق، ولنگاری فضای مجازی، پسر خاله بازی، ناشایسته سالاری، دیوانسالاری اداری و غیره نبودیم.

با انتخاب آقای رئیسی انشا الله جریان فساد و تولید پرونده قضائی از سرچشمه مسدود خواهد شد و این مرد با تقوا با جمعی از انسان‌های صالح مشکلات مردم و محرومین را برطرف خواهد کرد؛ به همین دلیل است که دشمن و منافقان تمام امکانات خود را علیه رئیسی بسیج کرده‌اند.

امام خمینی(ره) فرمودند هر وقت دیدید دشمن از ما تعریف کرد بدانید ما مشکل داریم. این بیان دقیقاً منطبق بر معیارهای دوست و دشمن شناسی امیرالمومنین است. دشمن سال‌هاست که از افساد طلبان و غرب زدگان تعریف و تمجید می‌کند و نیروهای متدین را می‌کوبد. وابستگان به غر را سرمایه اصلی خود خوانده و بیش از 30 سال است اینها خون به دل مردم کرده‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه