اخبار داغ

امام جماعت اهل سنت روستای درمیان مطرح کرد

مشارکت حداکثری در انتخابات مایه سرافرازی کشور است/ خدمت‌رسانی آیت‌الله رئیسی به روستاهای محروم و مرزی فراموش نمی‌شود

مشارکت حداکثری در انتخابات مایه سرافرازی کشور است/ خدمت‌رسانی آیت‌الله رئیسی به روستاهای محروم و مرزی فراموش نمی‌شود
مولوی خالقی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات یعنی سرافرازی ایران در جهان می‌شود، گفت: مردم در انتخاب فرد اصلح به کارنامه افراد دقت کنند و ببینند آیا به فکر نگهداری صندلی خودشان بودند یا به نفع مردم کار کرده‌اند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدلعزیز خالقی امام جماعت اهل سنت روستای درمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در مورد اهمیت انتخابات، اظهار کرد: انتخابات 1400 همه جانبه و به طور کلی نسبت به انتخابات‌های سالهای قبل اهمیت خاصی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: مردم باید شرکت پرشور در انتخابات داشته باشند چراکه مسئله، مسئله اسلام و کفر است. کفر جهانی وقتی در ایران تورم، گلایه و مشکلات مردم را مشاهده می‌کند می‌گوید کسی در انتخابات ایران شرکت نکرده و رای نخواهد داد.

,

امام جماعت اهل سنت روستای درمیان بیان کرد: اما وظیفه مسلمانان این است که مطالبات خود را از دولت داشته باشند و در روز 28 خرداد که روز ملی و نهادی است با مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت کرده، رای بدهند و چشم دشمنان را کور کنند.

,

مولوی خالقی عنوان کرد: مردم از بین کاندیداهایی که تایید صلاحیت شدند، اصلح را انتخاب کنند. هر نفر برای انتخاب اصلح باید فکر کند، جوانب را در نظر گرفته و هر کسی که نظر او شایسته‌تر باشد به او رای دهد.

,

وی با بیان این‌که حضور پای صندوق رای شرط است، اظهار کرد: میزان مشارکت بسیار مهم است چراکه با مشارکت حداکثری می‌توان سرفرازی ایران را در جهان نمایان کرد. 

,

امام جماعت اهل سنت روستای درمیان گفت: ملت ایران با تمام سختی‌هایی که در حوزه اقتصادی دارد اما برای مسائل سیاسی روز خود به نحو احسن اظهار آمادگی می‌کند.

,

مولوی خالقی در مورد انتخاب اصلح، بیان کرد: افرادی که به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی و تایید صلاحیت شدند هرکدام در گذشته سمت و کارایی داشته و کارهای آنها برای مردم مشخص است.

,

وی افزود: مردم باید کارنامه نامزدها را مطالعه و بررسی کنند برنامه‌های آینده این افراد را نیز در نظر گرفته و نگاه کنند که آیا این فرد در مسئولیت قبلی موفق بوده که بتواند در سمت ریاست جمهوری موفق باشد و می‌تواند ملت را راضی کند یا نه؟ با توجه به شرایط اقتصادی، معیشتی، گرانی و کمبودهایی که در حال حاضر در کشور شاهد هستیم برنامه و توانایی نامزدها باید بررسی شود. رضایت مردم نیز شرط است و رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که برای مردم کار کند، جلوی تورم را گرفته و رضایت مردم را جلب کند.

,

امام جماعت اهل سنت روستای درمیان گفت: این نکاتی که مطرح شد مسائلی است که در خدمات گذشته برخی از نامزدها مشخص است. رئیس جمهور آینده باید مردمی باشد و مردم نیز برای انتخاب اصلح نگاه کنند هر کدام از این نامزدها برای مردم چه کرده‌اند؟ آیا به فکر نگهداری صندلی خودشان بودند یا به نفع مردم کار کرده اند؟

,

مولوی خالقی اظهار کرد: با در نظر گرفتن این ملاک‌ها ان‌شاءالله مردم اصلح را از نظر دین، سیاست، برنامه خدماتی و ... با بررسی همه جانبه انتخاب کنند. 

,

برپایی ستاد تبلیغات مردمی آیت الله رئیسی در روستای درمیان

, برپایی ستاد تبلیغات مردمی آیت الله رئیسی در روستای درمیان,

وی از برپایی ستاد تبلیغات مردمی آیت الله رئیسی در روستای درمیان خبر داد و در حمایت از ایشان، افزود: آیت الله رئیسی چندین دوره است که نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خراسان جنوبی هستند و تاکنون چندین نوبت به شهرستان درمیان سفر کرده‌اند.

,

امام جماعت اهل سنت روستای درمیان با بیان این‌که تمام مردم شهرستان درمیان با آیت الله رئیسی آشنا هستند، اظهار کرد: برنامه‌های خدماتی ایشان در دادگاه و دادسراها از گذشته بوده است.

,

مولوی خالقی تصریح کرد: مردم به خوبی از خدمات آیت الله رئیسی به محرومان اطلاع داشته و خدمات را لمس کرده‌اند.

,

خدمت رسانی آیت الله رئیسی به روستاهای محروم و مرزی

, خدمت رسانی آیت الله رئیسی به روستاهای محروم و مرزی,

وی خاطرنشان کرد: طی مدت زمانی که آیت الله رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی مسئولیت داشتند از درآمد آستان قدس به محروم‌ترین روستاها کمک کرده و تمام مردم از خدمات ایشان بهره‌مند شده و این به عنوان محبتی در دل مردم به یادگار مانده و فراموش نخواهد شد چراکه طی گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی کسی تاکنون این گونه به مردم خدمت رسانی نکرده بود.

,

امام جماعت اهل سنت روستای درمیان گفت: این‌که در روستای مرزی درمیان ستاد تبلیغات مردمی آیت الله رئیسی راه‌اندازی شده یعنی مردم نسبت به ایشان شناخت دارند.

,

مولوی خالقی ضمن دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: انتخابات مبارزه بین حق و باطل است و کثرت آرا را می‌طلبد و مردم شریف ایران باید این را بدانند که مشارکت حداکثری باعث شکست دشمن است  لذا دعوت می‌شود در پای صندوق ها حضور بهم برسانند و به کاندیدای مورد نظر رای دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه