اخبار داغ

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

رئیس‌جمهور باید توجه به زیرساخت‌ها را در اولویت قرار دهد/ عنوان‌کردن مشکلات و رأی‌ندادن صحیح نیست

رئیس‌جمهور باید توجه به زیرساخت‌ها را در اولویت قرار دهد/ عنوان‌کردن مشکلات و رأی‌ندادن صحیح نیست
حسین‌زاده با تاکید بر اینکه عنوان‌کردن مشکلات و رأی‌ندادن صحیح نیست، گفت: ما باید همگی در انتخابات شرکت کنیم تا شاهد حل کمبود و کاستی‌ها باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، اهمیت و جایگاه ویژه انتخابات موجب شده که دشمنان نظام اسلامی، تمامی تلاش خویش را به کار بگیرند تا مردم را نسبت به شرکت در انتخابات دلسرد و مأیوس نمایند تا بدین وسیله نظام را از این پشتوانه قوی محروم سازند و بتوانند در روند حرکت نظام خلل وارد نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
برای خنثی کردن توطئه دشمنان باید تدابیر و راهکارهایی اندیشیده شود که انگیزه مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد و زمینه حضور حداکثری آنان فراهم گردد.
,
 
,
اما باید دید معیارهای یک انتخاب درست و اصلح چیست و مردم چگونه باید کاندیدای خود را برگزینند.
,
 
,
, ,
 
,
حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در آغاز سخن  در خصوص معیارهای یک فرد اصلح برای ریاست جمهوری به گفته مقام معظم رهبری در این راستا اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرماید رئیس جمهور باید چند خصوصیت داشته باشد، از جمله با ایمان و با کفایت باشد، مردمی، مدیر و مدبر باشد، همچنین خدمت کردن صادقانه، اعتماد به جوانان و استفاده از ظرفیت آنان را مد نظر قرار دهد.
, حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز ,
 
,
 حسین زاده ادامه داد: با توجه به اینکه در آغاز گام دوم انقلاب هستیم فرد منتخب باید هم از ظرفیت جوانان توانمند و هم تجربه بزرگترها در بدنه و سطوح مختلف دولت استفاده کند تا فضای کاری مناسبی که باید در کشور ایجاد شود به خوبی شکل گیرد
,
 
,
نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در ادامه با بیان اینکه نکته ای که باید به آن توجه بیشتری داشت این است که چالش های مهم پیش روی کشور در حوزه های مختلف را به صورت ویژه تدبیر  کند، اظهار کرد: یکی از این چالشها که شاید مهم ترین هم باشد بحث معیشت مردم است، مورد بعد تأمین مسکن و سرپناه برای آنهاست.
,
 
,
وی افزود:  در سال باید حدود ۹۰۰هزار واحد مسکونی ساخته شود در حالی که در این دولت به ۳۰۰هزار واحد کاهش یافت، طرح جهش تولید مسکن کلید خورد و طبق آن باید سالیانه یک میلیون مسکن ساخته می‌شد که متاسفانه اجرا نشد چون در فضای اجرایی نیاز به همت و هم افزایی دارد.
,
 
,
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مبحث بعدی که در جمع برخی کاندیداها هم عنوان شد، ما چالش انرژی کشور داریم با توجه به اینکه کشور تولید کنند نفت هستیم اما به طور مرتب، قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان را داریم، بنابراین رئیس جمهور آینده باید نگاه ویژه ای به این مشکلات داشته باشد.
,
 
,
عضو مجمع نمایندگان فارس یکی از مهم ترین و اساسی ترین چالشهای رئیس جمهور و وزیر نفت آینده را همین توجه به حوزه انرژی و بحث گاز زمستانه در کشور دانست و گفت: امسال به مراتب بیشتر از سال گذشته ما خاموشی و آلودگی خواهیم داشت بنابراین رئیس جمهور به عنوان نفر اول اجرایی کشور بایستی در حل این مسائل توانمند باشد.
, یکی از مهم ترین و اساسی ترین چالشهای رئیس جمهور و وزیر نفت آینده را همین توجه به حوزه انرژی و بحث گاز زمستانه در کشور دانست,
 
,
حسین زاده تصریح کرد: تمام این نکات که ذکر شد، برای بعد از انتخابات است و برای رسیدن به تمام موارد باید مردم حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند تا رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود با یک پشتوانه قوی مردمی و دلگرمی کارها را به خوبی پیش ببرد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه عنوان کردن مشکلات و رأی ندادن صحیح نیست، گفت: ما باید همگی در انتخابات شرکت کنیم تا شاهد حل کمبود و کاستی ها باشیم، ما اگر مشارکت حداکثری داشته باشیم هم قدرت چانه زنی بیشتری در دنیا خواهیم داشت و هم خود رئیس جمهور با برنامه ریزی که دارد مسئولیت و وظیفه سنگین تری را بر دوش خود احساس می‌کند و باید پاسخگوی اعتماد تعداد بیشتری از مردم باشد.
,
 
,
این نماینده مجلس، تصریح کرد: جمیع این مباحث باعث می‌شود با یک مشارکت حداکثری و صد در صدی  برای بیمه کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری گام برداریم و هم به دشمنان نشان دهیم که مردم ایران که ولی نعمت ما هستند همیشه و در همه حال پای کشور، نظام و رهبرشان ایستاده اند.
,
 
,
حسین زاده در پاسخ به این سوال که مهم ترین مطالبه و خواست شما به عنوان نماینده مردم استان فارس از رئیس جمهور آینده چیست؟، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان فارس ۱۲ درصد امنیت غذایی کشور را برعهده دارد و  ۴۰ درصد درآمد مردم استان از راه کشاورزی است رئیس جمهور باید توجه به زیر ساختهای بخش کشاورزی، ریلی، جاده ای و صنعت را در اولویت قرار دهد چون استان ما واقعا در این زمینه عقب مانده که می بایست این کمبود جبران شود.
, مهم ترین مطالبه و خواست شما به عنوان نماینده مردم استان فارس از رئیس جمهور آینده چیست,
 
,
وی در پایان با اشاره به اینکه ما حتی یک متر آزاد راه در استان فارس نداریم، گفت: اینکه می‌گویم گسترش جاده و ریل و زیر ساختهای کشاورزی دقیقا به همین خاطر است چون توجه به این گونه زیر ساختهای موجب رونق بخش کشاورزی می‌شود.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه