اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

مشارکت در انتخابات پیام همبستگی ملت ایران را به دنیا مخابره می‌کند

مشارکت در انتخابات پیام همبستگی ملت ایران را به دنیا مخابره می‌کند
رشیدی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پیام همبستگی و اتحاد ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور را به دنیا مخابره می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ "محسن رشیدی" در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: انتخابات یکی از برنامه‌های سرنوشت ساز کشور است، با توجه به هجمه‌های دشمن و کسانی که چشم دیدن جمهوری اسلامی ایران را ندارند اما ملت ایران در گام دوم انقلاب، مصمم‌تر از همیشه در صحنه انتخابات حاضر می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به حضور پرشور در انتخابات افزود: هرچه حضور ملت ایران در انتخابات پرشورتر و گسترده‌تر باشد سبب می‌شود تا دشمن مایوس شود و این حضور، اقتدار و امنیت را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر انتخاب اصلح تصریح کرد: برای یک انتخاب اصلح معیارهایی تعریف شده که رای دادن طبق این معیارها می‌تواند کمک کند فردی ساده زیست و خستگی‌ناپذیر، توانمند و با تلاش روی کار آید تا بتواند حلاوت خدمت را به مردم بچشاند.

,

رشیدی با بیان اینکه نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور بسیار ضروری است، عنوان کرد: ایران کشوری است که ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و با تکیه و نگاه به این ظرفیت‌ها و همچنین اعتماد به جوانان می توان مسیر را برای حل مشکلات باز کرد.

,

وی بیان کرد: باید تلاش کرد تا همه مردم در این دوره از انتخابات مانند همیشه در صحنه حضور داشته باشند و با مشارکت خود در این عرصه سیاسی پیام اتحاد، انسجام، در صحنه بودن، پایبندی به انقلاب و ارزش های انقلاب و مشارکت در تعیین سرنوشت را به دنیا صادر کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه