اخبار داغ

مشاور وزیر صمت:

تفاهمنامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی در ۱۴ استان منعقد شد

تفاهمنامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی در ۱۴ استان منعقد شد
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت از انعقاد تفاهمنامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی در ۱۴ استان کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حمیدرضا ملکی صبح امروز در سفر خود به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به الگوی اجرا شده توسط یونس محمد در کشور بنگلادش که توسعه روستایی را به دنبال داشته است، اظهار داشت: این طرح را به شکل جدیدتری با نظارت نمایندگان ولی فقیه در استانها اجرا خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه این طرح توسعه اقتصادی در روستاها و ایجاد اشتغال برای جوانان بدون دخالت دولت را رقم می زند، افزود: تفاهمنامه احیای مسئولیت های اجتماعی برای اجرای این طرح در 14 استان کشور منعقد شده و در بقیه استانها نیز در حال اجرا یا در دست مطالعه است.

,

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر خراسان رضوی به عنوان الگوی طرح معرفی شده است، عنوان کرد: اکنون در خراسان رضوی برای 2 هزار و 700 روستا سند توسعه نوشته شده است.

,

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در یزد نیز در حال انتخاب معین هستیم، بیان کرد: با تاکید و نگاه ویژه ای که وزیر صمت در این زمینه به استان یزد دارد، امیدواریم این استان به یک الگوی بین المللی در زمینه توسعه روستایی و احیای مسئولیت های اجتماعی تبدیل شود.

,

ملکی با بیان اینکه اصل اقتصاد مقاومتی، توسعه اقتصاد توسط مردم است، تصریح کرد: در سیستم دولتی موانع بسیاری برای اجرای این طرح وجود دارد اما اگر مردم پای کار بیایند، این طرح با موفقیت اجرا و اهداف آن محقق خواهد شد.

,

وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه بتوانیم حرکت عملیاتی درستی در این راستا در سطح استانها انجام دهیم، تاکید کرد: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و در این جنگ، روحیه جهادی همچون روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیاز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه