اخبار داغ

دولتی که ۸ سال با شعار آزادی اجتماعی و تعامل از مردم‌ سواری گرفت؛

دو راهی سرنوشت کشور؛ حفظ وضعیت موجود یا تغییر شرایط/ شرط نابودی فساد، خشکاندن ریشه‌های آن در دستگاه اجرایی است

دو راهی سرنوشت کشور؛ حفظ وضعیت موجود یا تغییر شرایط/ شرط نابودی فساد، خشکاندن ریشه‌های آن در دستگاه اجرایی است
اقتصاد ایران دولتی است، بنابراین نقش دولت در اقتصاد بسیار تاثیرگذار است و دولت فعلی که با هزینه از جیب مردم سر کار آمد و در ۸ سال گذشته از جیب مردم و تورم ارتزاق کرد، حال دوباره با کلاه گذاشتن سر مردم و از جیب مردم به پیش می رود و جالب اینکه حالا هیچ کس از این باند دروغین اصلاح( افساد)طلبان مسئولیت آن را نمی پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به علت عملکرد ضعیف دولت حسن روحانی، اصلاح طلبان پایگاه های رای خود را از دست داده اند و گویا به دنبال حیله و فریبی هستند تا دوباره رئیس جمهوری بر روی کار بیاید که گذری به لندن داشته و مدرک تحصیلی آن شائبه دار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وجود حجم عظیم پرونده در قوه قضائیه نشان از وجود مشکل در بخش اجرایی است

, وجود حجم عظیم پرونده در قوه قضائیه نشان از وجود مشکل در بخش اجرایی است, وجود حجم عظیم پرونده در قوه قضائیه نشان از وجود مشکل در بخش اجرایی است,

عبدالمجید شیخی، اقتصاددان و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به شبهه افکنی اهل نفاق و مخالفان کشور درباره عدم لزوم ترک پست قوه قضائیه توسط آیت الله رئیسی به دلیل اهمیت رسیدگی به مسائل فساد، گفت: اولا لازم به ذکر است که مدرک آقای همتی و مهر علیزاده رسمیت ندارند. ثانیا" وجود حجم عظیم پرونده در قوه قضائیه نشان از وجود مشکل در بخش اجرایی است. پرونده ها در فضای فاسد قوه مجریه ساخته می شوند و مثل سیل روی دست قوه قضائیه ریخته می شوند. عقل حکم می کند که جلوی سیل از سرچشمه گرفته شود، پرونده هایی که در قوه قضاییه شکل می گیرد ناشی از سوء مدیریت در قوه مجریه است.

,

, ,

وی افزود: اگر در قوه مجریه فردی صالح روی کار بیاید این همه پرونده تشکیل نمی شود و این همه پرونده نشان می دهد در بالادست قوه مجریه سالمی وجود ندارد که مشکلات مردم را حل کند.

,

این استاد دانشگاه گفت: وظایف قوه مجریه اهم بر قوه قضاییه است و در قانون وظایف قوه قضائیه به عددانگشتان دست نمی رسد. اما برای رئیس جمهور 38 وظیفه شمرده شده است و رئیس جمهور یک لشکر دستگاه، سازمان و نهاد اداری و مناصب زیر پوشش دارد و تمام شئونات اداری اجرایی و مدیریتی کشور در دست رئیس جمهور است.

,

شیخی عنوان کرد: در جواب شبهه ای ایجاد شده توسط آقای همتی برای ستادهای آقای رئیسی که این همه هزینه ستادها از کجا تامین می شود؟ گفت: باید در جواب بگوییم آقای رئیسی نیازی به نان قرض دادن ندارد و پرونده های فساد دولت را رو کرده است، و مثل برخی اصلاح طلبانی نیست که از پول های بیت المال چون منابع دانشگاه آزاد را صرف کاندیداتوری خود( اصلاح طلبان) کند.

,

وی تاکید کرد:آقای رئیسی فرمودند که من پولی برای تبلیغات ریاست جمهوری ندارم.ایشان فقر کشیده است و مالی جمع نکرده است.ستادهای آقای رئیسی با حمایت مردمی که مشکل نان و آب دارند هدایت می شود و منابع مالی هم مردم تامین می کنند ، از قوت خود می زنند تا یک شخص مبارز با فساد و طرفدار محرومین روی کار بیاید، و چون پایگاه مردمی دارد مردم با قطره قطره کمکهای خود روی هم جمع کرده و لذا این بضاعت کم است که به برکت گروههای جهادی تبدیل به دریایی شده است.در مقابل اصلاح طلبان هستند که 38 سال بر مسند شهرت و قدرت و ثروت و اختلاس نشسته اند و مردم را زیر پای خود له کردند و همتی هم از آبشخور باند فسادی که با پول های نجومی روی کار امده اند تغذیه می شود.

,

اقتصاددان ایرانی با تاکید بر اینکه آقای رئیسی پایگاه مردمی دارند افزود: محرومین با قطره قطره وجودشان با ید و جسم و آبروی خود به میدان آمده اند و از کاندیدای اصلح خود یعنی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی دفاع می کنند.

,

وی با بیان اینکه دولت روحانی از جیب مردم و تورم ارتزاق کرد گفت: این دولت جیب مردم را خالی کرد و زمین سوخته را تحویل دولت بعدی می دهد، و باند اصلاح طلبان اعتراف می کنند که هیچ پایگاه مردمی ندارند و حتی بین خودشان نیز اختلاف نظر دارند.

,

شیخی افزود: اصلاح طلبان پایگاه مردمی خود را از دست داده اند و فقط به دنبال این هستند که بتوانند با هماهنگی همه قوای خودشان و استخدام افراد رای خاکستری طوری عمل کنند و آقای رئیسی را تخریب کنند تا رای ها شکسته شود چرا که نه متعرض آقای زاکانی،رضایی، جلیلی و سایر کاندیداها نشدند.

,

وی تاکید کرد: زمانی که رای بین 5 نفر شکسته شود کار به دور دوم میرسد و با شعارهای ساختار شکنی که مهرعلیزاده و همتی در مناظرات دادند مثل کابینه مرکب از اقوام و مذاهب و شعارهای پوپولیستی گول زننده ای که برای اهل سنت هم سر می دهند. قصد دارند مجددا" به مراد دنیایی خود یعنی پست،مقام ثروت و شهرت برسند. هدف برای اینان وسیله را توجیه می کنند. در ادوار گذشته هم دیدیم که چگونه استعمار غرب و اسرائیل از اینان دفاع کرد و الان هم برنامه همین است. زیرا اینان دست پرورده غربند و کانال خوبی برای نفوذ غربند. سالها غرب روی غرب زدگان خودی برای چنین روزهایی سرمایه گذاری کرده است. سبک جدید نفوذ امروز رسوخ در بدنه مدیریت کشورها از طریق مغزهای دست پرورده آن کشورها بر راس مدیریت آنهاست.

,

اقتصاددان ایرانی گفت: در لحظه های آخر باید منتظر اغوا و شعارهای ساختار شکنانه باشیم تا رای های خاکستری را جمع کنند. بایستی هموطنان عزیز ما و مذاهب مختلف بدانند که گول شعارهای ساختار شکنانه را نخورند.

,

شیخی در آخر توصیه کرد که آقایان زاکانی، جلیلی، قاضی زاده هاشمی و رضایی با توجه به درصد کم اقبال مردم به نفع رئیسی کنار بروند. زیرا توطئه فتنه گران روی تخریب رئیسی متمرکز شده و قصد دارند رای رئیسی را به نفع نماینده نالایقشان یعنی همتی بشکنند. جناب رئیسی اهل تقوا و شایسته سالاری است مطمئن باشند که اینان هم که قصد خدمت دارند فردا در کابینه ایشان خدمت خواهند کرد. هر چند مجلس در راس امور است و برای نمایندگان خادم بهترین جایگاه خدمت است. بخصوص با توجه به ضرورت هماهنگی کابینه با مجلس و مجلس با کابینه وجود افرادی برای هماهنگی در مجلس بسیار ضروری است.

,

کسی که در انتخابات شرکت کند حق مطالبه نیز دارد

, کسی که در انتخابات شرکت کند حق مطالبه نیز دارد, کسی که در انتخابات شرکت کند حق مطالبه نیز دارد,

جعفر قنادباشی، کارشناس مسایل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: آنچه که مسلم است کاندیداها برای اینکه رای بیاورند شگردها و ترفندهایی را به کار می برند و متاسفانه با اینکه مردم ما هوشیار و تجربه های خوبی را را در انتخابات گذشته به دست آوردند این امکان هست که قشرهایی از جوانان که اشراف سیاسی ندارند دوباره دچار اشتباه شوند.

,

, ,

وی افزود: با تدابیر سیاسی باید به دنبال تغییر باشیم و حضور حداکثری داشته باشیم، باید بدانیم مردم ایران آگاهی سیاسی بالایی دارند و می دانند دشمن به دنبال ضعیف کردن پایگاه های مردمی است.

,

این کارشناس سیاسی گفت: سردار سلیمانی مردی جهان دیده بود و باید بدانیم اگر این شهید در بین ما بود همه را به انتخابات و تبعیت از ولایت دعوت می کرد.

,

وی ادامه داد: مردم می دانند که رئیس جمهور آینده حتما با مشارکت مردم روی کار می آید و کسانی که شرکت می کنند حق مطالبه هم دارند و باید بدانیم جایگاه ایران را در منطقه با مشارکت بالا ببریم.

,

قنادباشی تاکید کرد : مردم ما باید آگاه باشند و بدانند عدم مشارکت و انتخاب های اشتباه دشمنان ما چون اسراییل ، عربستان و امارات را در منطقه خوشحال می کند چرا که به دنبال فروپاشی ایران هستند.

,

دولت های اصلاح طلب و کارگزارانی نزدیک به 40 سال است که به بهانه آزادای های اجتماعی از مردم سواری می گیرند

, دولت های اصلاح طلب و کارگزارانی نزدیک به 40 سال است که به بهانه آزادای های اجتماعی از مردم سواری می گیرند, دولت های اصلاح طلب و کارگزارانی نزدیک به 40 سال است که به بهانه آزادای های اجتماعی از مردم سواری می گیرند,

همچنین احمدحسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: امروز مشکل اساسی مردم مشکل اقتصادی و معیشت است و اقتصاد و معیشت در صورتی تأمین می‌شود که تولید در کشور فعال شود.

,

, ,

وی افزود: اختیار دولت ها نزدیک به 40 سال در دست دولت های اصلاح طلب اعم از روحانی هاشمی خاتمی بوده و عمده کارهای کشور در دست دولت های اصلاح طلب و کارگزارانی بوده است.

,

فلاحی عنوان کرد: این دولت ها با شعار مردم سالاری از مردم سواری می گیرند، حتی در همدان دیدیم کسانی که سکاندار استان هستند در بدو ورود اعلام کردند کسی که اصلاح طلب نباشد پستی به او داده نمی شود.

,

این نماینده مجلس افزود: دولت فعلی به بهانه مذاکره رکود اقتصادی و تورم افسار گسیخته را رقم زد و ارزش پول ملی کاهش یافت و در دیپلماسی هم چیزی جز وادادگی گیرشان نیامد.

,

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: آنچه به مردم و جوانان ما از این دولت سرایت کرد تنگی معیشت و بیکاری بود؛ اینها باعث ناامیدی در جامعه شد، مردم دیگر امیدی به این قشر ندارند و پایگاه مردمی خود را از دست داده اند چون گفتار و رفتار یکسانی از آن ها نمی بینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه