اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان یزد:

مردم انتظار دارند که رئیس جمهور آینده به وعده‌های خود عمل کند/ بازاریان یزد مثل همیشه در صحنه انتخابات

مردم انتظار دارند که رئیس جمهور آینده به وعده‌های خود عمل کند/ بازاریان یزد مثل همیشه در صحنه انتخابات
حسنی رئیس اتاق اصناف استان یزد با تاکید بر اینکه بازاریان مثل همیشه در صحنه انتخابات حضور خواهند داشت، گفت: مردم انتظار دارند که رئیس جمهور آینده به وعده‌های خود عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسنی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به عده‌ای می‌گویند که در انتخابات شرکت نمی‌کنند، گفت: این افراد منافق نیستند بلکه با مشکلات عدیده‌ای در این چند سال مواجه شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس اتاق اصناف استان یزد با بیان اینکه در این چند سال مشکلات اقتصادی سبب کوچکتر شدن سفره‌های مردم شد، اضافه کرد: اصناف و بازاریان در طول سالیان اخیر با مسائل و معضلات زیادی مواجه شدند.

,

وی ادامه داد: بازاریان و اصناف در هشت سال گذشته سرمایه خود را از دست دادند و همین مسائل سبب نارضایتی از وضع موجود و ابراز عدم شرکت در انتخابات را دارند.

,

حسنی با تاکید بر اینکه همه به دنبال یک نجات دهنده در کشور هستند تا از وضعیت موجود رهایی پیدا کنند، خاطرنشان کرد: تمام اصناف و بازاریان امسال نیز به مانند دوره‌های قبل با اتحاد و همدلی که همیشه از خود نشان داده‌اند، در انتخابات شرکت می‌کنند تا با انتخاب فرد اصلح بتوانند کشور را با یک دگرگونی مواجه سازند.

,

رئیس اتاق اصناف استان یزد با اشاره به اینکه مردم به دنبال تغییر در وضعیت موجود کشور هستند، افزود: همه ملت شریف ایران پایبند به نظام جمهوری اسلامی هستند ولی به دنبال تغییر در دولت‌ها و نگرش‌های آنها برای بهبود شرایط زندگی خود می‌باشند.

,

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند که رئیس جمهور آینده به قول و وعده‌های خود عمل کند، اضافه کرد: اگر نامزد انتخاباتی وعده‌ای می‌دهد که برای بهبود شرایط کشور در بخش‌های مختلف اقدامات زیادی را مد نظر دارد، پس از انتخاب آن شخص توسط مردم انتظار می‌رود که این وعده‌ها عملیاتی شود.

,

حسنی در پایان خطاب به مردم و بازاریان، گفت: حضور مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است، به همین دلیل باید در انتخاب شرکت و با انتخاب فرد اصلح به بهبود شرایط کشور کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه