اخبار داغ

گزارش؛

اینترنت کهگیلویه و بویراحمد در کما و مسئولین در خواب

اینترنت کهگیلویه و بویراحمد در کما و مسئولین در خواب
کیفیت اینترنت اپراتورهای تلفن همراه این روزها در کهگیلویه و بویراحمد با بی خیالی مسئولان مخابراتی و تحت تاثیر افزایش استفاده کاربران به کما رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بعد از خانه‌نشینی مردم به واسطه شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور اقبال عمومی با اینترنت یار بود اما متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد بخت با کاربران این ابزار عصر جدید یاری نکرده و متاسفانه علاوه بر اینکه از زیر ساخت آنچنانی برخوردار نیست شاهد به کما رفتن این روزهای آن هم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در روزهایی که دانش آموزان و دانشجویان به اینترنت نیاز اساسی و کاربردی دارند و وضعیت انتخاباتی، استان و کشور را تحت تاثیر قرار داده است به جای اینکه شاهد ارتقاء پهنای باند اینترنت در کهگیلویه و بویراحمد باشیم متاسفانه شاهد سرعت لاکپشتی آن هستیم به گونه ای که داد مردم درآمده و این سوال را پیش می آورد که در روز انتخابات چه برنامه ای برای استان تدارک دیده شده است؟

,

ضعف زیر ساختی، کم توجهی به وضعیت مخابراتی استان و سیر روزانه وزیر جوان دولت روحانی در فضای مجازی  به جای رسیدگی به مشکلات تاثیر زیادی در کیفیت پایین خدمات رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد دارد.

,

, ,

به هرحال نمی توان از نقش فراگیر اینترنت غافل شد چرا که امروزه نیاز به اینترنت یک نیاز و مطالبه عمومی است، به همین دلیل سراغ مدیر عامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد رفتیم تا در گفتگویی تلفنی دلیل کندی اینترنت را در استان دریابیم.

,

امیری با اشاره به اینکه استفاده کاربران نقش عمده ای در کاهش سرعت اینرنت استان دارد گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا در روز انتخابات قطعی اینترنت نداشته باشیم و برنامه ریزی ها انجام شده است.

,

وی در این گفتگو اذعان داشت: تلاشمان را می کنیم که حداقل قطعی اینترنت نداشته باشیم.

,

امیری با بیان اینکه با ستاد انتخابات استان برای روز انتخابات هماهنگ هستیم اظهار داشت: در آماده باش کامل هستیم.

,

نکته جالب این گفتگو با مدیرعامل شرکت مخابرات استان قطعی مکرر تلفن همراه وی به دلیل عدم آنتن دهی بود.

,

حال که بنظر می رسد مشکل اینترنت و آنتن دهی موبایل در کهگیلویه و بویراحمد قابل رفع نیست و باعث کلافگی مردم شده است مسئولان بالا دستی شرکت مخابرات در این رابطه چاره اندیشی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه