اخبار داغ

عراقچی:

تا هر زمان که لازم باشد گفت‌وگوها را ادامه خواهیم داد

تا هر زمان که لازم باشد گفت‌وگوها را ادامه خواهیم داد
رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان گفت: نیازمند بحث و رایزنی‌های زیاد سیاسی، فنی و قانونی هستیم و تا هر زمان که لازم باشد به این گفت‌وگوها ادامه خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از روز گذشته چندین نشست دوجانبه و چندجانبه در سطح معاونان و مدیران سیاسی و کارشناسی با هیات‌های مختلف برگزار شده و جلسات به صورت فشرده و مستمر ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیات مذاکره کننده کشورمان که از دیروز(شنبه) به منظور از سرگیری مذاکرات برجام وارد وین پایتخت اتریش شده است، در گفت و گویی درباره مذاکرات خود گفت: نیازمند بحث و رایزنی‌های زیاد سیاسی، فنی و قانونی هستیم و تا هر زمان که لازم باشد به این گفت‌وگوها ادامه خواهیم داد.

,

وی با بیان اینکه سایر طرف‌های برجام باید به جمهوری اسلامی ایران اطمینان دهند که آنچه در گذشته اتفاق افتاد (خروج آمریکا از توافق) در آینده تکرار نخواهد شد، یادآور شد: برای رسیدن به این منظور، ما نیازمند بحث و رایزنی‌های زیاد سیاسی، فنی و قانونی هستیم و تا هر زمان که لازم باشد به این گفت‌وگوها ادامه خواهیم داد.

,

به گفته رییس هیات مذاکره کننده کشورمان، هنوز موارد فنی زیادی برای رسیدن به توافق نهایی وجود دارد که باید حل شود.

,

ششمین دور مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره لغو تحریم‌های آمریکا و بازگشت احتمالی این کشور به برجام دیروز با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین آغاز شد.

,

مذاکرات نمایندگان ایران و ۱+۴  برای احیای برجام از سیزدهم فروردین ماه جاری آغاز شده است. دور نخست این نشست به صورت‌ آنلاین برگزار شد و نشست‌های بعد با حضور نمایندگان کشورها در وین برگزار شد. آمریکا در این نشست به صورت غیرمستقیم حضور دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه