اخبار داغ

با افت ۳۶۶۵ واحدی؛

بورس در دومین روز هفته هم منفی شد/ ارزش ۱۱۶۵۶ میلیارد تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای

بورس در دومین روز هفته هم منفی شد/ ارزش ۱۱۶۵۶ میلیارد تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس تهران امروز ۳۶۶۵ واحد کاهش یافت و در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۱ هزار واحد ایستاد و معامله گران در بازار سهام بیش از ۶۳۱ هزار معامله انجام دادند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز یکشنبه برای دومین روز متوالی نزولی بود. معاملات روز جاری با ادامه روند منفی و افت قیمت سهام آغاز بکار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

افت شاخص بورس به عنوان نماگر بازار امروز به ۵ هزار واحدی هم نزدیک شده بود، اما افزایش تقاضا باعث کاهش افت شاخص شد و در دقایقی از معاملات فروشندگان دست برتر را داشتند.

,

افزایش تقاضا در نیمه دوم باعث شد قیمت نمادهای به سمت صفر تابلو حرکت کند و این موضوع باعث رشد تعداد سبزها در نقشه بازار شد. فعالان بازار معتقدند بازار سهام در وضعیت متعادلی به سر می‌برد.

,

 

,

معامله گران در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۶۳۱ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون سهم و اوراق مالی بود.

, معامله گران در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۶۳۱ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,

ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۱۱ هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۸۵۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۲۸۹ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دومین روز هفته، با ۳۶۶۵ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۹۰ واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم با ۱۲۲۰ واحد کاهش به ۳۷۷ هزار و ۲۳۳ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دومین روز هفته، با ۳۶۶۵ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۹۰ واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم با ۱۲۲۰ واحد کاهش به ۳۷۷ هزار و ۲۳۳ واحد رسید.,

معامله گران در بورس تهران با انجام بیش از ۳۹۱ هزار معامله مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۹۲ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند که ارزش آن بالغ بر ۲۹۵۳ میلیارد تومان بود.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، گروه مپنا و بانک‌پارسیان با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و ایران‌ خودرو با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شدند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران در جریان معاملات روز جاری با ۱۷ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۴۳۴ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران در جریان معاملات روز جاری با ۱۷ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۴۳۴ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۸۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۲۴۰ هزار معامله و به ارزش ۸۷۰۳ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بیمه تجارت نو و بیمه کوثر بیشترین اثر منفی و در مقابل نمادهای پلیمر آریا ساسول، صنعتی مینو، تولید نیروی برق دماوند و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر مثبت را بر شتخص داشتند.

,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه