اخبار داغ

دومین قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد/ اسامی منتخبین فردا اعلام می‌شود

دومین قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد/ اسامی منتخبین فردا اعلام می‌شود
دومین قرعه کشی همزمان طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا دوشنبه ۲۴ خرداد ماه در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا دنده ای، کوییک.اس و ساینا. اس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در طرح فروش فوق العاده سایپا ۳۰۸ هزار و ۶۹۰ نفر شرکت کردند که ۳۰۴ هزار و ۱۹۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.
,
 
,
ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۲۵ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۵۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.
,
 
,
در این طرح ۱۰ هزار دستگاه خودرو تیبا ۲ عرضه می‌شود، علاوه بر این ۶ هزار دستگاه تیبا صندوقدار، ۶ هزار دستگاه ساینا دنده ای، هزار دستگاه کوییک.اس و ۲ هزار دستگاه ساینا.اس عرضه می شود.
,
 
,
اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا دوشنبه ۲۴ خرداد در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.
,
 
,
گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه