اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز؛

افزایش ۱۷۴ هزار تومانی قیمت سکه؛ دلار دوباره به کانال ۲۴ هزار تومان صعود کرد+ قیمت‌ها

افزایش ۱۷۴ هزار تومانی قیمت سکه؛ دلار دوباره به کانال ۲۴ هزار تومان صعود کرد+ قیمت‌ها
نرخ دلار در دومین روز هفته با افزایش ۲۴۷ تومانی دوباره به کانال ۲۴ هزار تومان صعود کرد و قیمت سکه ۱۷۴ هزار تومان رشد داشت؛ قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار هم ۸۳۰۰ تومان گران‌تر شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز در امروز یکشنبه نسبت به روز گذشته افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۱۷۴ هزار تومان افزایش حدود ۱۰ میلیون و ۶۵۶ هزار تومان و هر  قطعه سکه طرح قدیم با ۱۵۰ هزار تومان رشد ۱۰ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان خرید و فروش شد.
,
 
,
قیمت نیم سکه در دروز جاری با ۵۰ هزار تومان افزایش به ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۳۰ هزار تومان کاهش به ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۷۷ دلار و ۷۲ سنت است.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار داخل با ۸۳۰۰ تومان رشد نسبت به دیروز حدود یک میلیون و ۷۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۱۱ هزار و افزایش یک‌میلیون و ۴۳۰ هزار تومان معامله شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا در بازار ارز امروز با ۲۴۷ تومان رشد دوباره به کانال ۲۴ هزار تومان صعود کرد و به قیمت ۲۴ هزار و ۲۲ تومان و  نرخ هر یورو هم با ۴۵۷ تومان رشد به ۲۸ هزار و ۵۴۴ تومان به فروش رسید.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه