اخبار داغ

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد

رسیدگی به پرونده‌های قضایی انتخابات در شعبات ویژه دادگستری مازندران

رسیدگی به پرونده‌های قضایی انتخابات در شعبات ویژه دادگستری مازندران
محمدصادق اکبری گفت: پرونده های قضایی که در رابطه با روند برگزاری انتخابات و همچنین تبلیغات انتخابانی در مازندران تشکیل می‌شود در شعبات ویژه انتخابات و به صورت خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری عصر امروز در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی مازندران که در سالن دادگستری مازندران برگزار شد با اشاره به شرایط حساس انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ رصد تحرکات سوء دشمنان انقلاب اسلامی را بسیار ضروری برشمرده و افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن فعال بوده و در شرایط فعلی فعال تر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

رئیس کل دادگستری استان ایجاد شبهه در اصول اساسی نظام، تأسیس دو قطبی های کاذب، تردیدافکنی جهت شرکت درانتخابات و ایجاد اخلال در روند برگزاری اعم از قبل، حین و بعد از انتخابات را از اهم فعالیت های و اهداف دشمن دانست و خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی از دیرباز پشتیبان ولایت فقیه و نظام شکوهمند انقلاب اسلامی بوده و در شرایط فعلی با مشارکت پرشور خود در انتخابات و همچنین انتخاب فرد یا افراد اصلح؛ تیر کینه و نیرنگ دشمن را بر سنگ می‌نشانند.   
 
عالی ترین مقام قضایی استان در بخش دیگری از سخنان خود اجرای صحیح مصوبات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی را مهم ارزیابی و تأکید کرد: اعضای محترم ستاد بویژه دستگاه های امنیتی و انتظامی با بهرمندی از تمامی ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی خود باید شرایط و مقدمات لازم جهت برگزاری انتخابات سالم و به دور از هرگونه تخلفی را فراهم کنند.

وی از منع قانونی برای برگزاری تجمعات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و افزود: برابر مصوبات مراجع ذیصلاح هرگونه تجمع برای انتخابات شوراها ممنوع و تجمعات و برنامه های انتخاباتی ریاست جمهوری نیز باید با دریافت مجوزات قانونی و برابر ضوابط و قوانین بویژه رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا باشد.

رئیس کل دادگستری استان برگزاری انتخابات در فضای امن و سالم را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کاندیدای محترم شورای اسلامی شهر و روستا با توجه به استقبال گسترده عموم مردم و شورانتخاباتی و هواداری؛ لازم است از هرگونه اظهارات و اقدامات تنش زا که امنیت فضای انتخاباتی را به مخاطره می اندازد؛ پرهیز نمایند.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی از رسیدگی به پرونده های قضایی انتخابات در شعبات ویژه خبر داد و افزود: پرونده های قضایی که در رابطه با روند برگزاری انتخابات و همچنین تبلیغات انتخابانی تشکیل می گردد در شعبات ویژه انتخابات و به صورت خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه