اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی:

اتهام و تخریب تنها برنامه کاندیداهای جریان اصلاح طلب بود/ حقایق کف جامعه قابل روکشی نیست

اتهام و تخریب تنها برنامه کاندیداهای جریان اصلاح طلب بود/ حقایق کف جامعه قابل روکشی نیست
یک کارشناس مسائل سیاسی به تحلیل مناظره سوم پرداخت و گفت: مردم بهتر از هرکسی می دانند که مسببان گرانی و تورم در مملکت چه کسانی هستند و با رای خود در 28 خرداد با تغییر وضعیت فعلی به کاندیداهای روکشی و مسببین عقب ماندگی کشور پاسخ خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجتبی عرب تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو  با سبلان ما ، به بررسی سومین مناظرات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: با اینکه مناظره سوم به طرح دغدغه های مردم پرداخت و تا حدودی کاندیداهای ریاست جمهوری به بیان مباحث و مشکلات مردم پرداختند اما همچنان طبق روال مناظرات قبلی برخی از کاندیداها با تداوم بی اخلاقی ها سعی در به حاشیه بردن مناظره داشته و به جای پاسخ به سوال خود به طرح سوال بی ربط از  رقبای خود پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی به سخنان کاندیدای نماینده دولت فعلی  اشاره کرد و گفت: در کل مناظرات جناب آقای همتی هرچقدر تلاش کرد نتوانست فاصله منطقی بین اندیشه های خود و دولت فعلی ایجاد کند چراکه با کوبیدن بر طبل توخالی برجام که 8 سال کشور را معطل کرد سعی در به حاشیه بردن مناظره و طفره رفتن از اعلام برنامه های خود کرد.

,

عرب به سخنان مهرعلیزاده  کاندیدای موسوم به جریان اصلاحات نیز اشاره کرد و گفت: این کاندیدای ریاست جمهوری که سواد علمی خود را متذکر می شد فقط از روی کاغذ به بیانیه خوانی پرداخت و با حمایت از همتی به جای اعلام برنامه کابردی و اساسی به تخریب رقیب خود پرداخت.

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه رقبای جریان اصلاحات و دولت این بار نمی توانند با ایجاد دوقطبی و تخریب رقبا به اهداف خود برسند، گفت: برخلاف این دو کاندید 5 کاندید دیگر با برنامه و دغدغه ظاهر شدند.

,

وی به سخنان آیت الله رئیسی نیز اشاره کرد و گفت: این کاندید ریاست جمهوری با اینکه بیشتر وقت خود را صرف رفع ابهام از خود و رفع تهمت های وارده از سوی دو کاندید جریان اصلاحات و نماینده دولت کرد اما توانست در فضای منطقی و عقلانی با منطق به ارائه برنامه های خود بپردازد.

,

این مربی دوره اسلام ناب با بیان اینکه آیت الله رئیسی برخلاف سایر کاندیداها که تنها به ارائه برنامه های مد نظر می پرداختند ، به ارائه گزارش عملکرد خود در زمینه های مختلف و مورد سوال مجری پرداخت که این موضوع از نقاط قوت ایشان بود و نشان داد که وی نه تنها دارای برنامه منسجم برای اداره کشور است بلکه در مسئولیت هایی که بر عهده داشته نیز مرد میدان بوده و با درک و لمس دغدغه های مردم به رفع مشکلات مردم در حد توان و مسئولیت خود پرداخته است.

,

وی به تحلیل سخنان دو کاندیدای جریان اصلاح طلب و نماینده دولت در جمعبندی مناظرات پرداخت و گفت: امروز مردم بدون واسطه  و بصورت روشن دیدند که مسببین وضع فعلی در تلاش بودند تا ضمن تبرئه خود و پوشش اقدامات خود با تداوم ماندن در قدرت، منافع خود  و اطرافیانشان را تضمین کنند  چراکه  اتهام و تخریب تنها برنامه ای بود که از روی کاغذ در مناظرات انجام دادند.

,

حجت الاسلام عرب در پاسخ به سوال خبرنگار سبلان ما که به طرح دغدغه معیشت مردم اشاره کرده بود گفت: موضوع تورم و نرخ دلار و بالا رفتن قیمت بنزین موضوع قابل کتمانی نیست  و این در کف جامعه وجود دارد و مردم با تمام وجود درک کرده اند و لذا خود مردم بهتر از هرکسی می دانند که مسببان گرانی و تورم در مملکت چه کسانی هستند و با رای خود در 28 خرداد و تغییر وضعیت فعلی به کاندیداهای روکشی و مسببین عقب ماندگی کشور پاسخ خواهند داد. 

,

 

,

انتای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه