اخبار داغ

رئیس ستاد تبلیغات آیت الله رئیسی در کشور:

علاج درد مزمن ایجاد شده در کشور،استقرار دولت پاکدست است/ اصلاح طلبان اعتراف می کنند که دولت کنونی ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب است

علاج درد مزمن ایجاد شده در کشور،استقرار دولت پاکدست است/ اصلاح طلبان اعتراف می کنند که دولت کنونی ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب است
منوچهر متکی با بیان این که امروز همه عاشقان امام (ره) و کسانی که استقلال را دوست دارند، کاری خواهند کرد که دشمنان راه پیش و پس نداشته باشند، توضیح داد: علاج درد مزمن ایجاد شده استقرار دولت پاکدست، متخصص، پرتلاش و سخت کوش است و رییس دولتی باید چنین ویژگی‌هایی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه و رئیس ستاد تبلیغات آیت الله رئیسی در کشور عصر امروز در جمع مردم کرمان گفت:خدا را شاکرم و افتخار می کنم که حامل سلام های گرم آیت الله رئیسی برای مردم سختکوش کرمان هستم و افتخار می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: مردم کرمان نشانه های مختلفی دارند که  از جمله این نشانه ها و ویژگیها می توان به صمیمیت، خونگرم بودن، دیار علم و اجتهاد بودن، مقاومت ،ایستادگی و خواهان اشاره کرد ضمن آن که ویژگی بزرگ جهاد و شهادت آوازه ی مردم کرمان است.

,

متکی با تاکید بر این که  در کنار همه ی این نشانه ها نشان سلیمان به کرمان اضافه شد از این رو کرمان اسطوره شده است، عنوان کرد: بعد از شهادت این مرد خدا، امروز صبح توفیق زیارت قبر این شهید را پیدا کردم بردار عزیزم که خادم شهدا بود، گفت تا کنون ۵۳ ملت به زیارت بردار بزرگ شهید حاج قاسم آمده است، از این رو این که کرمان زیارتگاه شد، افتخار بزرگی است.

,

انتخابات فرصتی برای بازنگری و تغییر ریل گذاری است

, انتخابات فرصتی برای بازنگری و تغییر ریل گذاری است,

وزیر اسبق امور خارجه عنوان کرد: فصل انتخابات و انتخابات ها فرصتی برای بازنگری و تغییر ریل گذاری است، سوزن بانی درست برای اتخاذ مسیر درست رمز پیروزی ملت است و انتخابات میراث امام(ره) است چرا که قبل از انقلاب انتخابات نداشتیم.

,

متکی بیان کرد: در این ۴۰ سال گذشته برای ایران افراد از سلایق سیاسی مختلف رییس جمهور شده است، در سال ۸۳ و۸۴  مردم گمان به فردی برای ریاست جمهوری می بردند اما فرد دیگری رئیس جمهور شد، از این رو دشمنان فضاهای سنگینی علیه رای مردم بوجود آوردند.

,

وی اظهار کرد: در ارزیابی ۸ سال کار دولت  کنونی باید گفت نگاه این دولت به برخی از شاخص از جمله تدوین نقشه راه، مدیریتی و … همچون نگاهشان به اقتصاد بود.

,

رئیس ستاد تبلیغات آیت الله رئیسی در کشور با بیان این که دنیا مدیریتی که می گوند قبل از عید هر چه باید گران شود در حالیکه بعد از عید هم گران می شود، می خندد واین اندیشه نزد کسانی که کشورداری را می فهمند مضحک است.

,

وزیر اسبق امور خارجه تاکید کرد: این دولت بزرگترین گاف را به دشمن داد و این بود که گفت ما بدون آمریکا کاری نمی کنیم در حالیکه امام (ره)  به دنبال این بود که این وابستگی کشور به آمذیکا را بهم بریزد و ملت ایران خودشان تصمیم بگیرند.

,

امام (ره) بر نظام اسلامی عادلانه و ترجیح کوخ نشینان بر کاخ نشینان تاکید داشت

, امام (ره) بر نظام اسلامی عادلانه و ترجیح کوخ نشینان بر کاخ نشینان تاکید داشت,

متکی با بیان این که اکنون در کشور دو صف وجود دارد، توضیح داد: یکی از صف ها وابستگی به بیرون از کشور است و در صفی دیگر افراد تعلق به ملت خود دارند و به دنبال این هستند که به ملت بگویند بر روی پای خود قدم بردارید اگر چه ممکن است زمین بخورید اما دوباره بلند خواهیم شد؛ وقتی امام (ره) از نظام اسلامی عادلانه و ترجیح کوخ نشینان بر کاخ نشینان سخن گفت مردم باور کردند چرا که او کسی بود که در ۸۰ سال عمر خود یک بار از خودش سخن نگفت بلکه از اعتقادات و ملتش سخن گفت.

,

وی ادامه داد: بی‌قراری که در سلیمانی در یکی دو سال آخر عمر او دیده می شد درس آموز است او تا آخرین لحظه زندگی خود آموخت که زندگی کنید گویی که تا ابد در راه اعتقاداتتان می مانید و به آخرت بیاندیشید گویی که لحظه ای دیگر د راین دنیا نیستید، این دو بعدی نگریستن نشان از ارزش های این انسان ها است.

,

رئیس ستاد تبلیغات آیت الله رئیسی در کشور عنوان کرد: مصادیق حکومت اسلامی بعد از انقلاب اسلامی را در چهره شهید رجایی و بسیاری دیگر دیدیم که صدق کلام امام (ره) را در عمل به ما اثبات کردند.

,

کسانی بر ما حکومت کردند که اعتقادی بر گردش نخبگان نداشتند

, کسانی بر ما حکومت کردند که اعتقادی بر گردش نخبگان نداشتند,

وزیر اسبق امور خارجه تشریح کرد: مردم حکمرانی اسلامی و سیمای زمامدار مسلمان را باور کردند اما بعد کسانی بر ما حکومت کردند که اعتقادی بر گردش نخبگان نداشتند و بیشترین سالهای بعد از انقلاب را بر مسند حکمرانی بودند و مردم آرام آرام دیدند از آنچه که امام (ره) می گفت فاصله ایجاد شده است.

,

متکی افزود: شمارش زیر خط فقر و فاصله طبقاتی بیشتر شده است در حالی که امام(ره) ما به صداقت و درستی سخن گفت و البته امام(ره)  به ما سفارش کرد که نگذارید انقلاب به دست نااهلان بایستد و در مقاطعی افتاد.

,

وی بیان کرد: مردم ایران شاهد دو نوع مدیریت هستند یکی مدیریتی که ۵ کشتی را پر از بنزین می کند و با پرچم ایران سه اقیانوس را طی می کند و از کنار ناوهای جنگی تهدید کننده با صلابت عبور می کند و در ونزوئلا بنزین خود را خالی م یکند و پولش را به طلا می گیرد و به ایران بر می گرداند و مدیریتی دیگر نمی تواند مرغ را از کشتارگاه به دست مشتری برساند و بعد قرار گاه مرغ تشکیل می دهد و یک روز پوشک مسئله می شود.

,

رئیس ستاد تبلیغات آیت الله رئیسی در کشور ادامه داد: کسانی که مذاکرات برجام را انجام دادند از جمله آقای ظریف، روانچی، عراقچی دیپلمات های قدر ما بودند و این سه نفر بیش از صد سال سابقه ی کار دیپلماسی در وزرات خارجه بعد از انقلاب را دارند  اما دیپلماسی فقط حرفه ای کار کردن نیست بلکه  باید نقشه راه را دید و باورها را چک کرد.

,

متکی افزود: در جلسه ی فرماندهان سپاه گفتند که ما نرمش قهرمانانه می کنیم در جایی که مذاکره کنندگان فکر می کردند ممکن است با آنان مخالفت شود اما وقتی خواستند مذاکرده کنند، مقام معظم رهبری فرمودند که به آمریکا اعتماد نکنید، به عنوان یک دیپلمات می فهمم این کلام امام چه نقشه برای ما است، چون یک دیپلمات وقتی اعتماد ندارد به گونه ای دیگر مذاکره می کند اما آنان به گونه ای مذاکره کردند که به دشمن اعتماد داشتند.

,

وزیر اسبق امور خارجه اظهار کرد: اگر این افراد به آمریکا اعتماد نداشتند اجازه نمی دادند که حق ماشه در برجام برای آمریکا لحاظ شود که اگر ایران نقض برجام کرد، او ایران را به شورای امنیت بکشاند اما این حق برای ایران لحاظ نشد.

,

اصلاح طلبان اعتراف می کنند که دولت کنونی ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب است

, اصلاح طلبان اعتراف می کنند که دولت کنونی ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب است,

وی تاکید کرد: اکنون زمان تغییر ریل است و انتخابات این فرصت را برای ما فراهم کرده است خود اصلاح طلبان می گویند دولت کنونی ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب است، امروز بحث تشکل ها مطرح نیست چون خوشبختانه همه به یک نتیجه رسیده اند و دشمنان دل بسته اند به انتخابات گذشته مجلس که مردم از سر ناراحتی کم حضور پیدا کردند و به دنبال این هستند که مردم در انتخابات کنونی نیز کم حضور پیدا کنند، متاسفیم که برخی جریان های سیاسی و برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره هاشان بر این سیاق سخن گفتند چرا که این خیانت به راه امام و میراث او است.

,

علاج درد مزمن ایجاد شده استقرار دولت پاکدست است

, علاج درد مزمن ایجاد شده استقرار دولت پاکدست است,

متکی با بیان این که امروز همه عاشقان امام (ره) و کسانی که استقلال را دوست دارند، کاری خواهند کرد که دشمنان راه پیش و پس نداشته باشند، توضیح داد: علاج درد مزمن ایجاد شده استقرار دولت پاکدست، متخصص، پرتلاش و سخت کوش است و رییس دولتی باید چنین ویژگی‌هایی داشته باشد.

,

رئیس ستاد تبلیغات آیت الله رئیسی در کشور عنوان کرد: کسانی که از نزدیک زندگی  و مراتب علمی آیت الله رییسی را دیده اند او را انسان شاخصی دیده یافته اند که ا به دنبال ریاست جمهوری نیست بلکه ما خواهان او هستیم که او بیاید.

,

وی با اشاره به مناظره ی سال ۹۶، ادامه داد: در مناظرات یکی از همه داشته های خود برای نظام خرج می کند ولی یکی همه ی داشته های نظام را برای رای آوردن خودش خرج می کند.

,

وزیر اسبق امور خارجه  در پایان گفت: کسانی به دنبال این هستند انتخابات را به هر شکلی به دور دوم بکشانند اما امیدواریم که انتخاب فرد اصلح صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه