اخبار داغ

استاندار مرکزی:

یک‌هزار و ۱۹۲ شعبه اخذ رای در استان مرکزی پیش بینی شده/ آب شرب ۴۵ روستای استان با تانکر تامین می‌شود

یک‌هزار و ۱۹۲ شعبه اخذ رای در استان مرکزی پیش بینی شده/ آب شرب ۴۵ روستای استان با تانکر تامین می‌شود
آقازاده گفت:افزایش مصرف برق استان مرکزی را در تامین آب هم دچار مشکل می‌کند به طوری که اکنون آب شرب ۴۵ روستای استان با تانکر تامین می‌شود و احتمال رسید این روستاها به ۹۰ مورد هم می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛سید علی آقازاده استاندار مرکزی در شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در بیت امام جمعه گفت: صرفه جویی در مصرف برق و آب در تابستان امسال یک ضرورت است که فرهنگ سازی در این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است و شورای فرهنگ عمومی نقش مهمی در این راستا دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزد: ۱۲ ظهر تا ۲۱ شب پیک مصرفی برق در استان استدکه تغییر ساعات اداری و تعطیلی روز پنج شنبه ها در این راستا بسیار موثر بوده است.   

,

 استاندار مرکزی اظهار کرد: روزانه ۸۰۰ تا ۹۰۰ مگاوات سهمیه برق استان مرکزی در تابستان است اما مصرف حدود یک‌هزار و ۳۰۰ مگاوات ارزیابی می‌شود و به نسبتی که برق بیشتری مصرف شود خاموشی انجام می‌شود. 

,

 وی بیان کرد: افزایش مصرف برق استان مرکزی را در تامین آب هم دچار مشکل می‌کند به طوری که اکنون آب شرب ۴۵ روستای استان با تانکر تامین می‌شود و احتمال رسید این روستاها به ۹۰ مورد هم می‌رسد. 

,

آقازاده بیان کرد:  از ابتدای خردادماه امسال ادارات و نهادهای اجرایی در روزهای پنجشنبه تعطیل شد و این اقدام باعث کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در استان شد و ساعات ادارات نیز از هفته جاری از ۶ و نیم تا ۱۳ و نیم تغییر یافته که این اقدام نیز کاهش چشمگیر مصرف برق را به دنبال داشته است. 

,

وی افزود: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در استان اندیشیده و تدوین شده و براساس آمار موجود یک میلیون و ۱۰۰واجد شرایط رای دادن در انتخابات پیش رو آماده رای دادن هستند. 

,

 استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: در انتخابات سال ۹۸ یک‌هزار و ۶۰ شعبه اخذ رای در استان تدارک شده بود اما در انتخابات ۲۸ خرداد امسال به یک‌هزار و ۱۹۲ شعبه رسیده و در مجموع ۲۵ هزار نفر در استان وطیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه