اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مطرح کرد

ضرورت امید آفرینی برای راه انداختن بسیج مردمی برای خلق حماسه ۲۸ خرداد

ضرورت امید آفرینی برای راه انداختن بسیج مردمی برای خلق حماسه ۲۸ خرداد
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امیدآفرینی باید موجب راه انداختن بسیج مردمی برای خلق حماسه ۲۸ خرداد و مشارکت حداکثری شود،گفت: هیچ کس نباید با رفتار خود مردم را نا امید کند ناامیدی ملت خیانت به ارمان های امام(ره) و خون مطهر شهدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عصر یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در بیت امام جمعه گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه شورای کارآمد حیات شهر را تضمین میکند و موجب نشاط و شادابی جامعه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه موجب احیای حقوق ملت ایران خواهد شد و پایه های امنیت ملی در کشور را تقویت خواهد کرد.

,

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ریاست جمهوری میدان بزرگی از صحنه های خدمت رسانی به مردم است و بیش از ۱۸ شورای اصلی در کشور تحت اختیار رئیس جمهور است که با نقش آفرینی می تواند منشا خدمات و برکات زیادی باشد و رئیس جمهور باید به قانون اساسی و سوگند نامه ریاست جمهوری پایبند باشد و در راستای منافع ملی گام بردارد.

,

وی با بیان اینکه رئیس جمهور پاسدار مذهب اهل بیت(ع) است،گفت: باید همه ظرفیت ها و توانمندی های کشور و ملت برای پیشرفت و تعالی کشور گام بردارد چراکه رئیس جمهور به عنوان دومین شخصیت کشور ۴۳ اصل در قانون اساسی مربوط به این مقام است.

,

دری نجف آبادی افزود: دولت ها، نهادها و دستگاه های مختلف در طول انقلاب اسلامی منشا خدمات زیادی به ملت بوده اند و البته نقاط ضعفی هم که وجود داشته اما نباید نقاط قوت نادیده گرفته شود چراکه مصداق بی اخلاقی و بی تقوایی است و تقوا و اخلاق در نظام اسلامی در راس امور است.

,

وی تاکیدکرد: انتقادات نباید بهانه دست دشمنان نظام اسلامی دهد و فعالیت های انتخاباتی باید امید و نشاط اجتماعی در جامعه را افزایش دهد و همه باید در راستای امیدواری مردم فعالیت کنند.

,

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امیدآفرینی باید موجب راه انداختن بسیج مردمی برای خلق حماسه ۲۸ خرداد و مشارکت حداکثری شود،گفت: هیچ کس نباید با رفتار خود مردم را نا امید کند ونا ناامیدی ملت خیانت به ارمان های امام(ره) و خون مطهر شهدا است. 

,

وی افزود: نادیده گرفتن خدمات ۴۲ ساله انقلاب اسلامی مردم را نسبت به انقلاب اسلامی و آینده کشور بی انگیزه می کند و موجب سوءاستفاده دشمنان خواهد شد.

,

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهمی که کشور به آن نیازمند است اولویت بندی در ضرورت های فرهنگی است،گفت: شورای فرهنگ عمومی استان نقش مهمی در این راستا دارد.

,

وی افزود: فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف یک ضرورت است که رسانه ها و صدا و سیما نقش مهمی در این راستا دارند.

,

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: آنچیزی که باید برای کاهش و اصلاح مصرف در برق و خصوصا در ایام تابستان صورت پذیرد فرهنگ سازی است که علاوه بر دستگاه های اداری مردم نقش مهم و اثرگذاری دارند.

,

انتهای پیام./ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه