اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت کشور را افزایش می‌دهد/حمایت نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از آیت‌الله رئیسی

مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت کشور را افزایش می‌دهد/حمایت نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از آیت‌الله رئیسی
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت کشور در حوزه مختلف دیپلماسی ،امنیتی و اقتصادی را افزایش می‌دهد، گفت: نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نیز اکثریت قریب به اتفاق، بیانیه‌ای صادر کرده و آیت الله رئیسی را به عنوان اصلح تشخیص داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی امام جمعه موقت بیرجند و نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار خاورستان، درمورد اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت دیپلماسی ما را در عرصه بین الملل بالا می‌برد به خصوص در حال حاضر که جمهوری اسلامی در حال مذاکره برای احیای برجام می‌باشد مشارکت بالا در انتخابات بسیار مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, ، ,

وی افزود: مشارکت بالا در انتخابات باعث می‌شود تحریم‌ها راحت‌تر برداشته شود و همچنین نشان می‌دهد تحریم‌ها تاثیری در داخل نداشته که حتی تاثیر معکوس داشته است.

,

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: اگر مشارکت بالا در انتخابات این گونه پیامی داشته باشد قطعا در برداشته شدن تحریم‌ها و تسریع آن خیلی موثر خواهد بود و نسبت به این‌که دوباره غرب و دشمن به سراغ تحریم نروند خیلی موثر است لذا مجبور هستند قدرت جمهوری اسلامی را به رسمیت بشناسند.

,

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: مشارکت بالا در انتخابات باعث یاس دشمنان شده و خیلی از گرفتاری‌هایی که امکان داشت برای ما ایجاد کنند را انجام نخواهند داد.

,

وی اظهار کرد: اصل مشارکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است و امام خمینی (ره) و شهدایی که خون خود را در این راه دادند بر این‌که اسلام، انقلاب و آرمان‌های امام حفظ شود تاکید دارند و رای دادن ما در برابر شهدایی که جان خود را فدا کردند چیزی نیست، هزینه‌ای ندارد و جای دوری نخواهد رفت.

,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: نفع همگان در مشارکت بالا در انتخابات است چراکه در یک چهارچوب گسترده منافع ملی در سطح بین المللی قابل استیفا است.

,

توقع از کاندیداهای طرفدار دولت عذرخواهی از مردم بود نه طلبکار بودن

, توقع از کاندیداهای طرفدار دولت عذرخواهی از مردم بود نه طلبکار بودن,

حجت الاسلام عبادی در مورد کاندیداهایی که در مناظرات با پررویی نجومی مشکلات دولت فعلی را گردن بقیه انداخته و طلب کار هستند، بیان کرد: از کاندیداهایی که به نوعی حامی دولت موجود هستند در حالی‌که این دولت ناکارآمدی‌هایی داشته، ایجاد ناراحتی و تورم گسترده در جامعه کرده، شرایط دشوار اقتصادی به وجود آورده، بی توجهی به اقتصاد مقاومتی داشته و بسیاری سوء تدبیرهای دیگر، حداقل توقع این بود کاندیداهایی که به عنوان طرفداران این دولت شناخته می‌شوند اولین کاری که برای جلب رأی کنند عذرخواهی از مردم و تخطئه دولت موجود باشد اما متاسفانه نه تنها شاهد این مسئله نبودیم بلکه از دولت دفاع کرده و واقعیت‌های موجود در جامعه از نظر آنها دیده نمی‌شود که جای تعجب دارد.

,

وی در مورد اظهارات آقای همتی در مورد این‌که گرانی وجود ندارد، حمایت‌های وی از رئیس جمهور، نامه بنزین پنج هزار تومانی و ...، افزود: این قدر مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد که برای همگان روشن است و این‌که برخی از کاندیداها این مشکلات را نادیده می‌گیرند، بطلان حرف‌های آنها برای همه مشخص است. توده مردم جامعه متوجه می‌شوند که این حرف‌ها چیزی جز صحبت‌های اشتباه نیست.

,

صداقت و پاکدستی آیت الله رئیسی

,

امام جمعه موقت بیرجند در مورد آیت الله رئیسی، تصریح کرد: آیت الله رئیسی چند ویژگی دارند که مهمترین آن صداقت و پاکدستی است.

,

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: زمانی که در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم به یاد دارم که موسسه میزان دچار مشکلاتی شده بود و با توجه به این‌که من نیز نامه تحقیق و تفحص از این موسسه را امضا کرده بودم در مدت زمان پیگیری این مشکل دیدم که بعضی از مسئولانی که در قوه قضائیه بودند وام‌های کلانی از موسسه میزان دریافت کرده بودند که جای تعجب داشت؛ برخی‌ها وام‌های کلانی گرفته بودند که بسیار جای شبهه داشت چراکه هم ارقام زیاد بود و هم بازپرداخت‌ها جای بحث داشت.

,

وی ادامه داد: در این پیگیری‌ها من و سایر نماینده‌ها ندیدیم که آیت الله رئیسی یک ریال از موسسه میزان مبلغی دریافت کرده یا اشکال مالی داشته باشد که اینها همه نشان از پاک دستی ایشان است.

,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جاهای مختلفی که ما رفتیم و بررسی کردیم یک ذره شائبه مالی در مورد آیت الله رئیسی دیده نشد. 

,

آیت الله رئیسی سوابق مدیریتی کلانی دارد

, آیت الله رئیسی سوابق مدیریتی کلانی دارد,

حجت الاسلام عبادی با بیان این‌که کارنامه آیت الله رئیسی سفید است و حتی نقطه خاکستری ندارد، اظهار کرد: آیت الله رئیسی سوابق مدیریتی کلانی دارد و سوابق مدیریتی ایشان از سایر نامزدها بالاتر است و با توجه به این‌که در حال حاضر کشور دچار مشکلات فراوانی است حتما باید مدیری توانمند و پاک دست برای اداره کشور انتخاب شود تا بتواند مملکت را از این وضعیت نجات دهد. 

,

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی اهل مبارزه با فساد بدون توجه به مسئولیت افراد است. ایشان بدون توجه به اینکه یک فردی که فساد کرده برادر، داماد، دختر و فلان وابستگی فامیلی به یک مسئولی را دارد، انجام وظیفه کرده و با فساد مبارزه می‌کند. حتی افرادی که با ایشان رفاقت داشته اما فساد کرده و آیت الله رئیسی متوجه فساد شدند وی را محاکمه کرده و رفاقت‌ها هیچ تاثیری در کارکرد ایشان برای مبارزه با فساد نداشته است.

,

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: بسیاری از مفاسد در دولت اتفاق می‌افتد که آنجا باید ریشه‌ها خشکیده و درست مدیریت شود تا پرونده‌ای ساخته نشود و گرنه هرچی پرونده فساد ساخته شود اما توقع باشد قوه قضائیه محاکمه نکند که نشد. مهم این است که فسادی تولید نشود.

,

حجت الاسلام عبادی گفت: نکته بعدی که در مورد آیت الله رئیسی مورد اهمیت است این‌که عملکرد موفق ایشان در قوه قضائیه نشان از عملکرد موفق در برنامه آینده دارد و نشان دهنده این است که آیت الله رئیسی علاوه بر برنامه داشتن، اهل عمل است. 

,

وی عنوان کرد: برخی از نامزدها اصلا برنامه ندارند. برخی‌ها برنامه دارند اما در عمل خبری نیست. مسئولان دولت فعلی هم گفتند کاری خواهند کرد که هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد هم چرخ زندگی مردم اما این تنها در حد حرف بود و هیچ برنامه و عملی در این خصوص وجود نداشت. نه چرخ سانتریفیوژ چرخید و نه چرخ زندگی مردم بلکه استخوان‌های مردم زیر بار مشکلات اقتصادی شکست.

,

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که اهل برنامه و عمل بوده و این ویژگی را در مسئولیت‌های قبلی که داشته اجرایی کرده است اگر این گونه فردی را انتخاب کنیم قطعا برنامه‌هایش برای آینده عمل خواهد بود.

,

علاقه آیت الله رئیسی به مردم خراسان‌جنوبی و بلعکس

, علاقه آیت الله رئیسی به مردم خراسان‌جنوبی و بلعکس,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه آیت الله رئیسی اهل برنامه و عمل هستند و ویژگی بعدی ایشان که خیلی مهم است علاقه آقای رئیسی به مردم خراسان جنوبی و علاقه مردم استان به ایشان است. آقای رئیسی از مشکلات استان خراسان‌جنوبی با خبر بوده و این خود بحث بسیار مهمی برای استان ما است در حالی که برای سایر استان‌ها این ویژگی وجود ندارد. 

,

وی با بیان این‌که در خراسان جنوبی انتخاب و رأی دادن به آیت الله رئیسی باید به طور ویژه مورد توجه باشد، بیان کرد: یکی از مشکلاتی که ما در کلان کشور داریم این است که خراسان‌جنوبی در هیئت دولت نیرو ندارد، حداقل خراسان‌جنوبی را درک نمی‌کنند اهمیت مرز را ندانسته و شرایط سخت زندگی در این استان را نمی‌دانند.

,

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: بی توجهی و کم توجهی‌هایی از سوی هیئت دولت نسبت به خراسان‌جنوبی وجود داشته و دارد که این بی توجهی به دلیل عدم آشنایی و علقه به خراسان‌جنوبی است. وقتی خراسان مهد آیت الله رئیسی است و مردم ایشان را از خود می‌دانند و خودشان آشنایی کامل با منطقه دارند یقینا به نفع خراسان‌جنوبی است که آیت الله رئیسی رئیس جمهور شوند.

,

حمایت نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از آیت‌الله رئیسی

, حمایت نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از آیت‌الله رئیسی,

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نیز اکثریت قریب به اتفاق بیانیه‌ای صادر کرده و آیت الله رئیسی را به عنوان اصلح تشخیص داده‌اند.

,

وی بیان کرد: دولت آینده مقروض‌ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی را تحویل خواهد گرفت چراکه دولت فعلی خزانه را خالی کرده و سرمایه‌های چند سال آینده کشور را نیز پیش فروش کرده. کار دولت بسیار سخت است و باید فردی مدیریت کشور را بر عهده بگیرد تا با برنامه‌ریزی درست شاید بتواند برخی از مشکلات را کاهش دهد.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه