اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تشکل موج هایی با ارتفاع‌ بیش از ۲ متر در خلیج فارس و تنگه هرمز/ گرد و خاک و باد در چند استان

تشکل موج هایی با ارتفاع‌ بیش از ۲ متر در خلیج فارس و تنگه هرمز/ گرد و خاک و باد در چند استان
در ۴ روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل و در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی ساعات، پیش‌بینی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهار روز آینده افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد در ساعات بعداز‌ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات جنوب کرمان، ارتفاعات شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان‌ پیش‌بینی می‌شود.

 در این روزها در شرق کشور به ویژه زابل و در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی ساعات، پیش‌بینی می‌شود.

در این هفته آسمانی صاف و جوی آرام در بقیه نقاط کشور حاکم است.

تنگه هرمز و دریای عمان تا پایان هفته مواج هستند، توضیح داد: از صبح دوشنبه ۲۴ خرداد تا بعدازظهر چهارشنبه ‌۲۶ خرداد ‌افزایش ارتفاع موج بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر در خلیج فارس و تنگه هرمز، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

در این راستا احتمال غرق شدن شناگران و قایق‌های کوچک و احتمال آسیب دیدن شناورهای سبک، نیمه سنگین، قفس‌ها و تورهای صیادی وجود دارد، بنابراین ضرورت دارد ممنوعیت در شنا، محدودیت تردد قایق‌های کوچک و شناورهای سبک و سنگین صیادی و رعایت احتیاط در صنایع فراساحل، ‌در دستور کار باشد.

آسمان تهران روز آینده صاف در برخی ساعات با افزایش باد همراه است بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۷ و ۲۴ درجه خواهد بود.

روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۱۱ درجه بالای صفر و همدان با کمینه دمای ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه