اخبار داغ

فعال سیاسی خراسان جنوبی:

با رأی ندادن هیچ چیز درست نمی شود/ بانیان وضع موجود نمی توانند کاندیدای اصلحی باشند

با رأی ندادن هیچ چیز درست نمی شود/ بانیان وضع موجود نمی توانند کاندیدای اصلحی باشند
رحیمی با بیان اینکه با رأی ندادن هیچ چیز درست نمی شود گفت: مسلمأ بانیان وضع موجود نمی توانند کاندیدای اصلحی باشند چرا که وعده های انتخاباتی 4 سال گذشته را عملی نکردند و با مردم صادق نبودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مصطفی رحیمی فعال سیاسی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، در خصوص اهمیت موضوع انتخابات، اظهارکرد: بنده صحبتم رو با این بند از وصیت نامه امام خمینی(ره) شروع می کنم که فرمودند: "تعیین رئیس جمهور یکی از چیزهایی است که بر همه مسلمان های ایران، بر همه مکلف های ایران واجب است که در این امر دخالت داشته باشند."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود:  ناراضی بودن مردم از وضعیت معیشتی کنونی برای همه قابل درک است، اما چیزی را که مردم ما نباید فراموش کنند این است که با رای ندادن هیچ چیز درست که نمی شود، چه بسا بدتر هم بشود.

,

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه بانیان و مسببان وضع موجود و کاندیدا های دولتی  عوض عذر خواهی از مردم با پروریی نجومی می گویند گرانی و مشکلات نیست،اظهار کرد: رای ندادن شما به این معنی است که دیگران درباره سرنوشت 4سال آینده کشور، برای شما تصمیم بگیرند. حقیقت هم همین است.

,

رحیمی با اشاره به اینکه بزرگان کشور انتخابات را به عبارتی لیله القدر جمهوری اسلامی می دانند، گفت: بر همین اساس اگر مردم عزیز ما به دنبال آبادنی و بهبود وضعیت معیشت هستند، باید با حضور پرشور پای صندوق های رأی و با انتخاب فرد اصلح، بهترین نتیجه را برای کشور رقم بزنند تا تحولی در مسائل کشور به وجود بیاید.

,

وی با اشاره به تبلیغات دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات هم، تاکید کرد: در این خصوص به نظر همین سخن امام راحل کافی است که فرمودند: " اگر دشمن شما را به کاری تشویق کرد، بدانید آن کار اشتباه است و اگر با انجام آن کار دشمن خشمگین شد، بدانید آن کار درست است."

,

دبیر سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با بیان اینکه ویژگی های زیادی برای کاندیدای اصلح بیان می شود، گفت: اما به نظر بنده مهم ترین ویژگی ها برای فرد اصلح این است که او مومن باشد، امام صادق(ع) نیز در تعریف مومن دو ویژگی صداقت و امانت داری را عنوان می کنند. بر این اساس مسلما بانیان وضع موجود نمی توانند کاندیدای اصلحی باشند چرا که وعده های انتخاباتی 4 سال گذشته را عملی نکردند و با مردم صادق نبودند. در همین مناظرات هم شاهد این هستیم که افرادی به دیگران نسبت های دروغ و ناروا می زنند، اما نمی توان به حرف های کسی که دروغ می گوید اعتماد کرد، چرا که ممکن است به مردم هم وعده های دروغ بدهد.

,

رحیمی ادامه داد: ویژگی دیگر یک کاندیدای اصلح این است که وی دارای مدیریت جهادی  و روحیه خستگی ناپذیر و در یک کلمه انقلابی باشد. در دوران جنگ ما با همین روحیه خستگی ناپذیری و مدیریت و فرماندهی جهادی توانستیم پیروز شویم، اما اقتصاد را با پیرمرد های خسته و محافظه کار باختیم. 

,

وی با بیان اینکه فرد اصلح باید کارنامه قابل قبولی از اقدامات گذشته خود داشته باشد، افزود: ویژگی دیگر او هم باید این باشد که مردمی باشد، خودش را از مردم بداند و به معنی واقعی کلمه خادم مردم باشد نه رییس مردم.

,

این فعال سیاسی یادآور شد: زمان انتخابات که می شود؛ کاندیداها هرکدام شعارها و وعده هایی می دهند و بودند افرادی که شعارهایی دادند و عمل نکردند. اما بهترین راه برای اینکه بدانیم چه کسی وعده راست می دهد و چه کسی دروغ می گوید، این است که به کارنامه و گذشته فرد نگاه کنیم. اگر دیدیم شخص در گذشته خود فردی کارآمد بوده و سعی کرده تمام حرف هایی که زده عمل کند می شود به شعارها و وعده های او دل بست. اما اگر دیدیم که این فرد گذشته درخشانی ندارد، نمی توان به او اعتماد کرد.

,

رحیمی با تاکید بر تلاش برای روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی، اظهارکرد: در این خصوص نیروهای انقلاب باید تا جایی که می توانند بین مردم باشند، پای درددل های آن ها بشینند و تا جایی کی می توانند مشکلات آنهارا حل کنند. به عبارتی یک نظام مسائل از مشکلات مردم در محله، شهر، استان و یا حتی کشور تهیه کرده و در جهت حل آنها برآیند. 

,

وی ادامه داد: زمانی که مردم ببینند نیروهای انقلاب، آن جوانی که دستش به جایی نمی رسیده و امکانات و قدرتی نداشته، اما توانسته مشکل او را حل کند، با خودش می گوید اگر کسی شبیه این افراد روی کار بیایند قطعا خیلی برای کشور موثر خواهند بود. آنجاست که دل مردم و گوش مردم به نیروهای انقلاب است تا ببینند دولت جوان حزب الهی کدام دولت است تا به او رای دهند و این چنین دولت جوان حزب الهی شکل خواهد گرفت.

,

انتهای پیام / 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه