اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد؛

تولید و پخش ۳۸ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی از صدا و سیمای کرمان/ اخذ رای در بیت الزهرا(س) و گلزار شهدا

تولید و پخش ۳۸ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی از صدا و سیمای کرمان/ اخذ رای در بیت الزهرا(س) و گلزار شهدا
احمد علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت: صداوسیمای مرکز کرمان در روز انتخابات از سه حوزه مرکزی در شهر کرمان به صورت زنده و مستقیم برنامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علیرمضانی مدیرکل صدا وسیمای مرکز کرمان در گفتگو با راه آرمان گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان از آذر ماه ۹۹ با تشکیل ستاد انتخابات برنامه ریزی لازم برای تولید و پخش برنامه های انتخاباتی را انجام داده و تا کنون نزدیک به ۳۸ هزار دقیقه برنامه تولید و پخش کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه در روز انتخابات از ۳ حوزه مرکزی در شهر کرمان شامل گلزار شهدا، حسینیه ثارالله وبیت الزهرای شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت زنده و مستقیم پخش خواهیم داشت، افزود: با برخی از شبکه های بین المللی، سراسری و استانی برای ارتباط مستقیم هماهنگی های لازم انجام شده است.

,

علیرمضانی تصریح کرد: برنامه تلویزیونی "میدان حضور" و برنامه رادیویی "روز انتخاب" دو ویژه برنامه مرکز کرمان در روز انتخابات هستند که ازساعت ۶ بامداد تا ساعت ۲۴ حضور مردم در پای صندوق های رای در مرکز استان و شهرستان ها را به صورت زنده و مستقیم تقدیم مخاطبان می کند.

,

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان گفت: این مرکز تا کنون ۳۲ جلسه انتخاباتی با اعضای ستاد انتخابات مرکز و جلسات ویدئو کنفرانس با مسئولان و مدیران ستادی تهران برگزار کرده است.

,

علیرمضانی افزود: سیمای مرکز کرمان تا کنون ۲۳ هزارو ۱۶۶ دقیقه برنامه با محوریت انتخابات تولید و پخش کرده است.

,

وی با اشاره به برنامه های "شورحضور" و "بر ای وطنم" تصریح کرد: این برنامه ها با حضور کارشناسان مختلف حوزه های حقوقی و سیاسی با موضوع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری تولید و پخش شده است که در بخش های مختلف این برنامه ها سعی شده از وله انتخاباتی، کلام رهبری، گزارش، کارشناس های مذهبی و… استفاده شود.

,

علیرمضانی اظهار کرد: علاوه بر تولید و پخش این ویژه برنامه ها در اکثر برنامه های تلویزیونی به موضوع انتخابات ۱۴۰۰ پرداخته شده است که از جمله آنها می توان به برنامه اجتماعی "زندگی زیباست" ،"صبح به خیر کرمان" و "ویژه برنامه قرن"، "گفتگوی ویژه"،  "پزشک شما"، "کلام رهبری"، "میان برنامه ها" و "گفتگوی نامزدها" اشاره کرد.

,

علیرمضانی به ویژه برنامه های رادیو کرمان نیز اشاره و تصریح کرد: برنامه های "میز انتخاب" و "جلوه های همدلی" در صدا ی مرکز کرمان به صورت ویژه به انتخابات می پردازند.

,

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه در اکثر برنامه های رادیویی به موضوع انتخابات پرداخته شده است، این برنامه ها را شامل میکروفن صبح ، مردم و مسئولان و برگی از قانون برشمرد و گفت: جمعا صدای مرکز کرمان به مدت ۷ هزار و ۹۱۹ دقیقه به موضوع انتخابات پرداخته است.

,

علیرمضانی افزود: معاونت خبر مرکز کرمان هم در خبرهای تلویزیون در قالب بسته های خبری، گزارش های خبری، روی خط خبر و تریبون آزاد به مدت ۳ هزارو ۵۰۰ دقیقه و خبر رادیویی در قالب خبر مکتوب و روی خط خبر به مدت ۲ هزارو ۸۰۰ دقیقه و همچنین بارگذاری بسته های انتخاباتی در کانال خبرگزاری به این موضوع مهم پرداخته است.

,

وی تصریح کرد: معاونت فضای مجازی مرکز کرمان نیز با تولید و پخش مجموعه انیمیشن دولخ (گردو خاک) در ۸ قسمت، مجموعه نمایش عروسکی مزن جوش، موشن گرافیک خبرهای انتخاباتی، باز نشر برنامه های صدا، سیما و خبر، مجموعه کمیک موشن مرد میدان وایجاد صفحه ویژه انتخابات در وب سایت صدا وسیمای مرکز کرمان به موضوع انتخابات پرداخته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه