اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

حضور حداکثری در انتخابات باعث آبرو بخشیدن به نظام می شود/ همتی چون احساس شکست می کند به دروغ روی آورده/ حماقت است اگر کسی بخواهد راه روحانی را ادامه دهد

حضور حداکثری در انتخابات باعث آبرو بخشیدن به نظام می شود/ همتی چون احساس شکست می کند به دروغ روی آورده/ حماقت است اگر کسی بخواهد راه روحانی را ادامه دهد
حجت الاسلام والمسلمین بابایی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات باعث آبرو بخشیدن به نظام می شود، گفت: دولت روحانی نتوانسته بحث ارز، ازدواج، مسکن و اشتغال را مدیریت و حل کند. همتی هم که دنبال روی این دولت است، قطعا نخواهد توانست این مشکلات را حل کند و حماقت است اگر کسی بخواهد راه روحانی را ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: اکنون که کمتر از یک هفته تا انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باقی مانده است، مسلما مردمی که طالب اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند، تصمیم خود را گرفته اند و در 28 خردادماه رأی خود را به صندوق های رأی خواهند انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: باید همه همت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات باشد، چرا که حضور حداکثری باعث آبرو بخشیدن به نظام می شود و از طرف دیگر دشمنان را ناامید و ناکام و دوستان را خوشحال می کند.

,

امام جمعه فردوس با بیان اینکه متاسفانه دشمنان در حال تبلیغات هستند و مطرح می کنند که مردم خسته شده اند و زیر بار انتخابات نمی روند، گفت: اما قطعا اینگونه نیست چرا که اکنون 42 سال است که مردم پای این نظام و انقلاب ایستاده و در صحنه مانده اند و تمام پیچ های خطرناک مثل کودتاها، فتنه ها، جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و ... را پشت سر گذاشته اند و اکنون هم به وظیفه ملی و میهنی خودشان عمل خواهند کرد.

,

بابایی با تاکید بر اینکه اگر عدم مشارکت در انتخابات سبب تضعیف نظام باشد، این موضوع به عنوان یک گناه کبیره مطرح است، افزود: امام خمینی(ره) تاکید می کردند که شرکت در انتخابات، از نماز خواندن هم واجب تر است، چرا که اگر به این وظیفه خود عمل نکنیم، مملکت را تحویل افرادی خواهیم داد که لایق نیستند.

,

وی بیان کرد: انتخاب اصلح هم یعنی انتخاب شخصی شایسته، کارآمد، میدانی، جهادی، فساد ستیز، ولایی و مردمی که قطعا مردم در مناظرات تلوزیونی دیدند که کدام کاندیدا ضمن رعایت ادب، به مسائل و مشکلات مردم آشناتر بود.

,

همتی چون احساس شکست می کند به دروغ روی آورده

,

امام جمعه فردوس با اشاره به برخی از مواردی که در مناظرات مطرح شد، اظهارکرد: مردم ما 8 سال است که دچار دروغگویی، فریب و عدم صداقت مسئولان بوده اند . در این مناظرات آقای زاکانی اسنادی را رو کرد که خود آقای همتی خواستار فروش بنزین 5 هزار تومانی و گازوئیل هزار تومانی بوده است که اصل نامه هم منتشر شد.

,

بابایی با اشاره به اینکه اکنون چون آقای همتی احساس شکست می کند به دروغ روی آورده و مواردی مثل اینکه روحانی رئیس جمهوری خوبی است را مطرح می کند، گفت: اما دولتی که مردم را به فقر کشانده و عزت آنها را پایمال و آنها را ناامید کرده است، دولتی بسیار عقب مانده و ناآشنا با مشکلات مردم و وظایف ریاست جمهوری است.

,

وی بیان کرد: اما در انتخابات پیش رو، انشاءالله مردم اشتباه نکرده و فردی را انتخاب خواهند کرد که بتواند گره از مشکلاتشان باز و ارزش پول ملی را حفظ کند.

,

حماقت است اگر کسی بخواهد راه روحانی را ادامه دهد

,

امام جمعه فردوس افزود: دولت روحانی نتوانسته بحث ارز، ازدواج، مسکن و اشتغال را مدیریت و حل کند. همتی هم که دنبال روی این دولت است، قطعا نخواهد توانست این مشکلات را حل کند و حماقت است اگر کسی بخواهد راه روحانی را ادامه دهد.

,

بابایی ادامه داد: آقای مهرعلیزاده هم در مناظرات مرتب از دولت خاتمی دم می زد، در حالی که او آنقدر گند زده است که اکنون ممنوع التصویر شده و حتی اجازه ورد به بیت رهبری را هم ندارد. این فرد که با زنان مکشفه دست می دهد و ارتباط می گیرد، نمی تواند ملاک یک ریاست جمهوری ایرانی- اسلامی باشد.

,

وی ادامه داد: مردم ملاک ها را می دانند و می بینند که چه کسی به مردم دروغ می گوید و از بیان حقوق زنان و کارمندان استفاده ابزاری دارد.

,

با دروغ و فرافکنی نمی توان مشکلات را گردن دیگران انداخت

,

امام جمعه فردوس با بیان اینکه در بین کاندیداها افرادی هستند که بیشترین دروغ و تهمت را داشته اند، گفت:  متاسفانه این افراد گناه مشکلات موجود را به گردن دیگران انداخته و خودشان را مبرا می دانند. در حالی که کسی که سال های سال در کنار آقای روحانی بوده است، نمی تواند با دروغ و فرافکنی، این مشکلات و وضعیت اقتصادی را گردن دیگران بیاندازد.

,

بابایی تاکید کرد: انشاءالله مردم هم کلاه سرشان نخواهد رفت و باید با بصیرت خود؛ در بین کاندیداها فردی را که مدیرتر، مدبرتر، شایسته تر و فسادستیزتر است را انتخاب کنند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه