اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انتخابات ۱۴۰۰ می تواند به انتخابات مشکل گشا تبدیل شود

انتخابات ۱۴۰۰ می تواند به انتخابات مشکل گشا تبدیل شود
جوانی با تأکید بر اینکه کسی که مسئول در این مملکت می شود باید فدایی مردم شود، گفت: دشمنان بسیار بر انتخابات امسال تمرکز کرده اند چون می دانند این انتخابات می تواند تبدیل شود به انتخابات مشکل گشا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به  نقل از خاورستان، سردار یدالله جوانی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در برنامه ای که در ستاد سپاه پاسدارن استان تدارک دید شده بود، پیام حضرت عالی مبنی به دعوت به حضور حداکثری در انتخابات قرائت شد که بسیار پیام خوبی بود و شما نقشه دشمن را با زبان قابل فهم برای مردم ترسیم کردید، و امیدواریم مکر وحیله دشمنان به خودشان برگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: استان خراسان جنوبی مردم اصیل، متدین، نجیب و ولایتمدار دارد و با همه سختی ها و مشکلات در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضور جدی دارند و همواره در انتخابات نیز حضور بالایی داشته اند و این نشان دهنده فهم و بصیرت مردم است که تحت تاثیر تبلیغات و جنگ نرم دشمن قرار نمی‌گیرند و این جای شکر دارد.

,

جوانی بیان کرد: باید با تمام وجود به این مردم خدمت کرد، مردمی که صادقانه در میدان های مختلف حضور دارند، کسی که مسئول می شود در این مملکت باید فدایی مردم شود، حاج قاسم به راستی و با عمل خود نشان داد که فدایی مردم است، این امنیت و آرامشی که وجود دارد از تلاش های افرادی همچون حاج قاسم است.

,

وی در ادامه گفت: کشور منابع و ذخایر زیادی دارد، ثروت زیادی در کشور ایران وجود دارد، که ان شاء الله باید با بر روی کار آمدن دولتی تحول گرا که اعتقاد به ظرفیت های داخلی کشور داشته باشد و با به کارگیری جوانان بسیاری از مشکلات کشور را کاهش دهد.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اینکه دشمنان بسیار بر انتخابات امسال تمرکز کرده اند چون می دانند این انتخابات می تواند تبدیل شود به انتخابات مشکل گشا؛ و آنها نمی خواهند این اتفاق رخ دهد.

,

وی یادآور شد: همان طور که در پیام شما نیز به ظرافت آمده بود، چرا همه ی دشمنان در این مورد صحبت می کنند که در انتخابات شرکت نکنید؟ دلیلش این است که استکبار جهانی در جبهه های مختلف از جمهوری اسلامی شکست خورده اند؛ از جنگ نظامی، داعش یا همین اواخر در جنگ 12 روزه، لذا تلاش آنها بر این است که قدرت جمهوری اسلامی را کاهش دهند.

,

جوانی  بیان کرد: کشورهای استکباری سال ها جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردند و با اهرم تحریم خواستند قدرت موشکی ما رو بگیرند و یا از قدرت نفوذ ایران در منطقه کاسته و بارها گفته بودند از گروه های مقاومت در سطح منطقه حمایت نکنیم، که این نقشه ها با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی شکست خورد، لذا این شکست های پی در پی باعث شد تمام تشکیلات خود را برای تاثیرگزاری در این انتخابات به کار گیرند، اما این بار هم با بصیرت مردم، نقشه هایشان به سنگ خواهد خورد.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه