اخبار داغ

فعال رسانه ای در شهربابک:

جوانان ایرانی در بزنگاه ها پای کارند

جوانان ایرانی در بزنگاه ها پای کارند
احمد اشتری گفت: جوانان ایرانی در بزنگاه ها خود را نشان داده اند که همیشه پا به کارند و تحت تأثیر جو قرار نمی گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد اشتری فعال رسانه ای در شهربابک در گفت و گو با راه آرمان گفت: برخی به اشتباه فکر می کنند حضور در انتخابات یک وظیفه است در صورتی که حضور در انتخابات یک تکلیف است و حضور نیافتن در آن هم سلب حقی از خودمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه قطعا جوان نسل امروز دوست ندارد کوچکترین حقی از او ضایع شود، افزود: شرکت در انتخابات را حق خودم میدانم و این را دین اسلام به ما آموخته که اجازه ندهیم هیچگاه حقمان پایمال شود.

,

اشتری تصریح کرد: برخی احساس می کنند اگر در انتخابات شرکت نکنیم اتفاقی نمی افتد در صورتی که این به مراتب بدتر از دزدی ست زیرا آثار این رای ندادن را به مرور زمان میبینم که جای پشیمانی نیست.

,

وی بیان کرد: الان در جامعه مشکلات مختلفی نظیر فقر، ناعدالتی دیده می شود و راهکار عبور از این مشکلات کنار کشیدن نیست، به طوری که اگر جامعه را به کشتی تشبیه کنیم هر کس باید برای نجات این کشتی در حد توان خود تلاش کند.

,

این فعال رسانه ای با اشاره به اینکه کشور ما الان در هجمه داخلی و خارجی قرار گرفته که آسیب های متفاوتی به آن رسیده، تأکید کرد: اکنون من که نیرویی جوان و پر انرژی هستم در این شرایط وظیفه دارم بیشتر کمک کنم که این کشتی به مقصد و ساحل برسد.

,

وی تصریح کرد: رای جوانان می تواند به اندازه چندین نفر در آینده کشور کارساز باشد و لازم است که این حق را از خود سلب نکنند.

,

اشتری تأکید کرد: جوانان ایرانی در بزنگاه ها خود را نشان داده اند که همیشه پا به کارند و تحت تأثیر جو قرار نمی گیرند.

,

وی با بیان اینکه جوانان با حضور خود در انتخابات کمک شایان خواهند کرد، یادآور شد: جوانان در انقلاب و در دفاع مقدس تا پیروزی جنگیدند و امروز هم در بحبوحه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی که قرار داریم قطعا جوانان نجات دهنده کشور هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه