اخبار داغ

روحانی در آیین بهره برداری از طرح های وزارت دفاع:

قصد جنگ و تنش نداریم اما در برابر قدرت‌های متجاوز هم سرفرود نمی‌آوریم

قصد جنگ و تنش نداریم اما در برابر قدرت‌های متجاوز هم سرفرود نمی‌آوریم
رئیس جمهور گفت: ما قصد جنگ و تنش نداریم اما در عین حال در برابر قدرت‌های متجاوز هم سر فرود نخواهیم آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از طرحهای ملی وزارت دفاع و الحاق ناوشکن دنا به ناوگان نیروی دریایی گفت: برای ملت ایران، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و همه نیروهای مسلح روز بسیار خوبی است که صنایع دفاع کشور با دست متخصصین خود ظرف ۸ سال یک ناوشکن بسیار مهم را از آغاز تا پایان تکمیل و آماده بهره برداری می‌کند و امروز این ناوشکن آماده است که انواع ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس جمهوری گفت: امروز  وزارت دفاع کار بسیار بزرگ و عظیمی را به پایان رساند و دو ناو را در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی قرار داد.

,

روحانی افزود:‌نیروی دریایی از آغاز انقلاب تا امروز همواره یک نیروی پرتوان و قدرتمند بود. مردم به یاد دارند که در جنگ تحمیلی ظرف ماه‌های اولیه نیروی دریایی به طور کلی نیروی دریایی عراق را منهدم کرد و بعد از دو سه ماه ما در آب های خلیج فارس شناور عراقی نمی‌دیدیم و نیروی دریایی عراق توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران منهدم شد.

,

وی با بیان اینکه نیروی دریایی و هوایی تنها دو نیرویی بودند که در سال پایانی جنگ مستقیما با ارتش آمریکا رو به رو شدند، گفت: در هشت سال، جنگ ما با متجاوزین جهانی بود و در زمین، جنگ ما با صدام بود. نیروی دریایی و هوایی در سال پایانی در خلیج فارس با نیروی دریایی و هوایی آمریکا رو به رو شدند.

,

 رییس جمهوری یادآورشد: ارتش در کنار نیروی دریایی سپاه از سال ۶۷ تا امروز، حدود ۳۳ سال است که از آب های سرزمینی ما به خوبی حفاظت می‌کند.

,

قصد جنگ و تنش نداریم اما در برابر قدرت‌های متجاوز هم سرفرود نمی‌آوریم

, قصد جنگ و تنش نداریم اما در برابر قدرت‌های متجاوز هم سرفرود نمی‌آوریم,

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: ما قصد جنگ و تنش نداریم اما در عین حال در برابر قدرت‌های متجاوز هم سر فرود نخواهیم آورد.

,

وی یادآورشد: امروز در مذاکرات این نکته به خوبی روشن شده است که اگر آمریکایی‌ها و بقیه کشورهای پنج به علاوه یک به تمام تعهدات خودشان بدون استثنا عمل کنند، بلافاصله بعد از راستی‌آزمایی جمهوری اسلامی ایران هم به تمامی تعهدات خود عمل خواهد کرد و این پیام صریح جمهوری اسلامی ایران به اروپا و آمریکا است.

,

 روحانی خطاب به اعضای برجام گفت: همانطور که بسیاری از تعهدات تان را قبول کردید و اعلام کردید که اجرا خواهید کرد، این چند مورد باقی مانده را هم بپذیرید تا اینکه منطقه ما و جهان شاهد صلح و آرامش بیشتر و تعامل سازنده بیشتر باشد.

,

 

,

ادامه دارد...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه