اخبار داغ

نماینده مردم بندرعباس در مجلس :

نامزد اخلاق‌مدار و دارای کارنامه، شایسته انتخاب است

نامزد اخلاق‌مدار و دارای کارنامه، شایسته انتخاب است
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزد اخلاق‌مدار و دارای کارنامه و سابقه موفق شایستگی انتخاب از سوی مردم به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور آرامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در بیان ویژگی‌های رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: فردی صلاحیت تصدی ریاست قوه مجریه کشور را دارد که در تراز جمهوری اسلامی و مردم متدین، مسلمان، سختکوش، صبور و انقلابی کشورمان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی با تاکید بر این‌که نامزد مدعی نشستن بر مسند ریاست جمهوری باید کارنامه و پیشینه موفق و قابل دفاعی داشته باشد، گفت: افرادی که کارنامه موفقی نداشته و یا عملکرد گذشته آن‌ها در تراز و شان ریاست جمهوری کشور نیست، نمی‌تواند در این عرصه مدعی باشند.
,
 
,
نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت عنوان کرد: از این‌رو نامزدها به جای پرداختن به برخی حواشی و تخریب و توهین‌ رقبا، باید پیشینه کاری و کارنامه خود را برای مردم بازگو کرده و شرایط را برای انتخاب اصلح فراهم آورند.
,
 
,
وی افزود: ممکن است نامزدی برنامه‌های قابل قبول و کارآمدی را ارائه کرده اما توان و امکان تحقق آن‌ها در دولت او وجود نداشته باشد، بنابراین صرفا نگاه به ارائه برنامه آن هم بدون توجه به کارآمدی و توانمندی افراد صحیح نبوده و نباید ملاک انتخاب قرار گیرد.
,
 
,
آرامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های نامزد انتخاباتی دارای صلاحیت تصدی سمت ریاست جمهوری این است که اخلاق‌مدار بوده و اخلاقی متناسب با شرایط، زندگی و ویژگی‌های رفتاری افراد جامعه داشته باشد.
,
 
,
وی ادامه داد: با توجه به آنچه که گفته شد، معتقدم نامزدی که از این سه ویژگی مهم برخوردار بوده و علاوه بر کارنامه موفق و برنامه متناسب با کارنامه، اخلاق‌مدار نیز باشد.
,
 
,
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نامزدی که این سه شاخصه را دارا باشد، شایستگی انتخاب به‌عنوان ریاست جمهوری در تراز مردم و جمهوری اسلامی ایران را دارد و می‌تواند علاوه بر گره‌گشایی از مشکلات مردم، کشور را با شتاب بیشتری در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه