اخبار داغ

فرماندار آمل خبر داد؛

تعیین ۴۳۲ شعبه اخذ رای در آمل

تعیین ۴۳۲ شعبه اخذ رای در آمل
علیرضا شریعت با بیان اینکه در مجموع شعبه ۴۳۲ شعبه اخذ رای در شهرستان آمل تعیین شد گفت: در آمل ۱۴۲ شعبه اخذ رای ثابت و ۶ سیار، ۱۴۸ شعبه در شهرهای مرکزی، دابودشت، امامزده عبدالله(ع)، لاریجان وجورد دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شریعت در گفتگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه در مجموع شعبه 432 شعبه اخذ رای در شهرستان امل گفت: در آمل  142  شعبه اخذ رای ثابت و 6 سیار وجود دارد،  148 شعبه در شهرهای امل مرکزی،  دابودشت، امامزده عبدالله ع، لاریجان خواهیم داشت.

فرماندار آمل ادامه داد: 284 شعبه اخذ رای در روستاهاست، که  در مجموع 366 شعبه اخذ رای ثابت و 66 شعبه سیار  در شهرستان آمل تعیین شده است.

وی به رعایت کامل پرتکل های بهداشتی در انتخابات تاکید کرد و افرود: تمام ارکان برگزاری ستاد انتخاباتی باید واکسن کرونا تزریق کنند.

شریعت آخرین بروزرسانی سامانه وزارت کشور را از تایید صلاحیت ۲۱ نفر درهیات نظارت خبر داد و خاطرنشان کرد: در سه بخش لاریجان، امام زاده عبدالله و مرکزی شاهد تایید ۲۱ نفر کاندیداها بوده ایم و طبق گفته هیات نظارت همچنان ممکن است تغییراتی در لیست تایید صلاحیت شدگان اتفاق بیفتد.

فرماندار آمل در ادامه اسامی تایید صلاحیت شدگان را به شرح ذیل اعلام نمود: کریم بدخشی روستای حسن آباد، حجت اله خلیلیان از سنگچال، باقر حسینی از تسکابن، اصغر متو از قلعه کش، داریوش و روح اله محمودزاده از شنگلده، علی اصغر گل پور از نیاک، علی اسماعیلی از کلری، عباس آهنگر از نوسر، محسن کندلویی از کندلو، حسن فلاح از چنگاز، علی اکبر ابراهیمی از شرمکلا، فرامرز جعفرزاده از کهرود، حسن آواک و محمد قبادی از پلور، فرهاد غفاری از لهر، حسین محمدی از انهه، علی اکبر قلی زاده از تجنک، عباس اکبری از ورکاده، محمدرضا صفری از رودباردشت و علی اکبر قلی زاده از کمانگرکلا هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه