اخبار داغ

انتخابات در شهر شیروان تمام مکانیزه برگزار خواهد شد

انتخابات در شهر شیروان تمام مکانیزه برگزار خواهد شد
علی ذوالفقاری ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در 28 خرداد گفت: انتخابات ششمین دوره شورای شهر شیروان و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به صورت تمام مکانیزه در این شهر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در شیروان با بیان جزییات این خبر اظهار داشت: تعداد کل ثبت نام کنندگان ششمین دوره انتخابات شورای شهر شیروان 87 نفر بود که از این تعداد 7 نفر رد صلاحیت و 7 نفر نیز انصراف داده اند که در 28 خرداد 73 نفر با هم رقابت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار , عصر اترک,  در شیروان با بیان جزییات این خبر اظهار داشت: تعداد کل ثبت نام کنندگان ششمین دوره انتخابات شورای شهر شیروان 87 نفر بود که از این تعداد 7 نفر رد صلاحیت و 7 نفر نیز انصراف داده اند که در 28 خرداد 73 نفر با هم رقابت می کنند.,

وی ادامه داد: در شهر زیارت تعداد ثبت نام کنندگان اولیه 20 نفر است که پس از انصراف 3 نفر از نامزدها در حال حاضر 17 نامزد برای تصدی شورای شهر زیارت باقی مانده اند.

,

فرماندار شیروان با اشاره به اینکه در شهرهای لوجلی و قوشخانه به ترتیب 10 و 11 نفر ثبت نام کرده اند، افزود: تمامی نامزدهای این دو شهر تایید شدند و مجموع نامزدهای شهرهای شهرستان 101 نفر می باشند.

,

ذوالفقاری یادآور شد: تعداد کل شعب اخذ رای شهرستان 223 شعبه می باشد، که 185 شعبه ثابت و 38 شعبه بصورت سیار می باشند.

,

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه انتخابات در شهر شیروان به صورت تمام مکانیزه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: کلیه نمایندگان فرماندار و اعضای شعب شناسایی و در حال آموزش های لازم هستند و آموزش سرکاربران و کاربران به اتمام رسیده است.

,

انتهای پیام/حق بین

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه