اخبار داغ

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

موتور تبلیغاتی دشمن سعی در القای ناامیدی به مردم دارد/ «انتخاب اصلح»؛ حلال مشکلات

موتور تبلیغاتی دشمن سعی در القای ناامیدی به مردم دارد/ «انتخاب اصلح»؛ حلال مشکلات
آیت الله نیازی گفت: امروز دشمن یک جنگ تبلیغاتی برای دلسرد کردن مردم و عدم شرکت در انتخابات به راه انداخته اما حضور گسترده در انتخابات می تواند مشت محکمی باشد به دهان کسانی که با سرمایه های کلان به دنبال تبلیغ و کمرنگ کردن حضور در انتخابات هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله هاشم نیازی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: حضور گسترده و مشارکت در انتخابات علاوه بر تقویت اقتدار کشور، زمینه را برای حل مشکلات فراهم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: البته دشمنان تلاش دارند با حرف هایی مردم را دلسرد کنند اما مسئله انتخابات می تواند به مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند، با روی کار آمدن رئیس جمهوری با پشتوانه محکم مردمی اثرگذار باشد و علاوه بر این دولتی که با پشتوانه قوی مردمی انتخاب شود می تواند مشکلات را حل کند.

,

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور در انتخابات علاوه بر تهدید زدایی، اعتبار زایی می کند، عنوان کرد: کسی که پشتوانه مردمی دارد بهتر می تواند مشکلات را حل و فصل نماید و حضور پرشور در انتخابات بیانگر دفاع از ارزش های کشور است.

,

وی بیان کرد: امروز دشمن یک جنگ تبلیغاتی برای دلسرد کردن مردم و عدم شرکت در انتخابات به راه انداخته اما حضور گسترده در انتخابات می تواند مشت محکمی باشد به دهان کسانی که با سرمایه های کلان به دنبال تبلیغ کمرنگ کردن حضور در انتخابات هستند.

,

آیت اله نیازی با تاکید بر پشتوانه مردمی تصریح کرد: یکی از مهمترین برکات جمهوری اسلامی ایران این است که وابسته نیست به طوری که تا قبل از پیروزی انقلاب این کشور به کشورهای دیگر وابسته بود اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ظرفیت ها و توان داخلی حرکت می کند و کشور متکی به مردم است.

,

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم ما تحت تاثیر نقشه های شیطانی قرار نمی گیرند و آنچه مشکلات را حل می کند، حضور پرشور در انتخابات و انتخاب درست است، فردی که بتواند در میدان های مختلف برای حل مشکلات موفق باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه