اخبار داغ

دبیر جشنواره تئاتر فجر مطرح کرد؛

«تئاترفجر ۴۰» بین‌المللی خواهد بود/ انتشار فراخوان تا پایان خرداد

«تئاترفجر ۴۰» بین‌المللی خواهد بود/ انتشار فراخوان تا پایان خرداد
دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر اعلام کرد فراخوان این جشنواره تا پایان خرداد منتشر و این دوره از جشنواره برخلاف دوره گذشته، به صورت «بین‌المللی» برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه که در بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد، نسبت به تمامی ۳۸ دوره گذشته خود بسیار متفاوت بود. شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های هنری از جمله تئاتر در سراسر جهان باعث شد تا جشنواره سی و نهم واژه «بین‌المللی» را کنار گذاشته و به صورت ملی برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین با تصمیم دبیر و دبیرخانه جشنواره سی و نهم، این جشنواره به صورت آنلاین و بخشی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

,

بعد از انتصاب حسین مسافرآستانه به عنوان دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر، این هنرمند و مدیر تئاتری فعالیت و برنامه‌ریزی برای جشنواره چهلم را آغاز کرد.

,

مسافرآستانه درباره آخرین وضعیت فراخوان چهلمین جشنواره تئاتر فجر و حذف و اضافه شدن بخش‌های مختلف جشنواره، گفت: هنوز در خصوص فراخوان جشنواره چهلم و بخش‌های آن در شورای برگزاری جشنواره بحث و گفتگو داریم. در خصوص کلیت فراخوان به توافق رسیده‌ایم و روی جزییات آن در حال بحث هستیم.

,

وی ادامه داد: بعد از نهایی شدن فراخوان در شورای برگزاری چهلمین جشنواره تئاتر فجر، فراخوان را به شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر فجر ارائه می‌دهیم تا نقطه نظرات خود را اعلام کنند.

,

مسافر آستانه درباره زمان تقریبی انتشار فراخوان جشنواره چهلم، اظهار کرد: بعد از بررسی و اعلام نظر شورای سیاستگذاری، به احتمال زیاد تا پایان خرداد فراخوان جشنواره چهلم منتشر می‌شود.

, تا پایان خرداد,

دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر درباره اینکه آیا این دوره از جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد یا همچون دوره سی و نهم به صورت ملی خواهد بود، تأکید کرد: جشنواره چهلم به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد و از گروه‌های بین‌المللی برای حضور و اجرا در جشنواره دعوت به عمل می‌آید.

, جشنواره چهلم به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد,

وی درباره اینکه آیا بخشی از جشنواره چهلم نیز همچون دوره گذشته به صورت آنلاین برگزار خواهد شد یا نه، تصریح کرد: گزینه آنلاین جزو جدا نشدنی جشنواره تئاتر فجر شده و در کنار فیزیکی برگزار شدن جشنواره، برگزاری بخش‌هایی نیز به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

, آنلاین,

مسافرآستانه در پایان سخنان خود درباره برآورد بودجه جشنواره چهلم تئاتر فجر، یادآور شد: وقتی فراخوان نهایی و منتشر شود بر اساس فراخوان و نیازمندی‌های آن برآورد بودجه این دوره از جشنواره را انجام خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه