اخبار داغ

بی‌مهری به گلزار شهدای "تُلچگاه" در شهرستان باشتِ کهگیلویه و بویراحمد/ مظلومیت شهدای هشت سال دفاع مقدس در زادگاهشان+تصاویر

بی‌مهری به گلزار شهدای "تُلچگاه" در شهرستان باشتِ کهگیلویه و بویراحمد/ مظلومیت شهدای هشت سال دفاع مقدس در زادگاهشان+تصاویر
شهدای روستای تُلچگاه شهرستان باشت کهگیلویه و بویراحمد در زادگاهشان نیز مظلوم واقع شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ ساماندهی گلزارهای شهدا خدمتی کوچک از طرف مسئولان به مردم و خانواده های شهدا است، خانواده هایی که بدون هیچ چشم داشتی از جگر گوشه هایشان  گذشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
خانواده های شهدای کهگیلویه و بویراحمد تنها چیزی که از مسئولان می خواهند ساماندهی قبور مطهر شهدا است، که متاسفانه هنوز هم در استان کهگیلویه و بویراحمد گلزارهای شهدایی دیده می شود که به حال خود رها شده اند.
,
 
,
در یکی از روستاهای شهرستان باشت دو قبر شهید وجود  دارد که می توان اوج مظلومیت را در کنار قبور این دو شهید مشاهده کرد.
,
 
,
در روستای تلچگاه شهرستان باشت شهدای والامقامی به نام های "اسفندیارمحمدی"، "الله داد هوشیاری" و "علی بخش سینایی" هستند که قبور مطهر آن ها بیش از یک سال است تخریب شده و قرار است ساماندهی شوند، اما همچنان خبری از ساماندهی نیست.
,
 
,
وقتی مادران این شهدا به قبر فرزندشان مراجعه کنند اوج مظلومیت فرزندانشان را مشاهده می کنند، طبق گفته اهالی این روستا مدت هاست که این گلزار شهدا به حال خود رها شده است و هیچکس هم پاسخگو نیست.
,
 
,
انتظار می رود مسئولان استان نسبت به ساماندهی این گلزار اقدام کنند.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه