اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد؛

مردم؛ صاحبان اصلی نظام/ آزادی اندیشه و رای، دستاورد حضور در انتخابات است

مردم؛ صاحبان اصلی نظام/ آزادی اندیشه و رای، دستاورد حضور در انتخابات است
سردار کشکولی با اشاره به اینکه مردم، صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند، گفت: آزادی اندیشه و رای دستاورد حضور در انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در نشست بصیرتی با مردم شهرستان ازنا، اظهارداشت: در طول تاریخ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آثاری از حضور مردم در صحنه، ثبت‌نشده و مردم هیچ نقشی هم نداشته اند به جز عده‌ای که نوکری آن‌ها را می‌پذیرفتند و در یک نفر رفاه نسبی بودند و آن رفاه نیز در حد همین نوکری بود و بقیه مردم حق نداشتند مستقل باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی صاحب انقلاب چه کسانی هستند؟ درست است نقش مقام معظم رهبری نقشی بی‌بدیلی و پیامبر گونه بوده است اما امام (ره) فرمودند: «مردم ولی نعمت ما هستند.»

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: اگر مردم در طول هشت سال دفاع مقدس به صحنه نمی‌آمدند تاکنون نیز جنگ ادامه داشت، مردم از انقلاب خودشان دفاع کردند و سینه شان را سپر نموده و جنگ را تمام کردند.

,

وی تصریح کرد: پس از جنگ تمام فرازها و فرودهای امنیتی و دفاعی، فتنه ۸۸ که از جنگ هشت ساله نیز بدتر بود را مردم جمع کردند و حضور حداکثری خود را نشان دادند و برای همین است که مقام معظم رهبری فرمودند: «مادام العمر باید ۹ دی را گرامی داشت»

,

سردار کشکولی گفت: زمانی که مردم اراده کرده و حضور پیدا کنند معجزه می‌شود، اگر ما در حال حاضر به عنوان یک ابرقدرت مستقل ترین، مقتدرترین، آزادترین، مردمی ترین و اسلامی ترین کشور جهان هستیم این ها همه دستاورد حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف است، چراکه صاحب جمهوری اسلامی ایران خود مردم هستند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه مشروعیت جمهوری اسلامی از مردم است، یادآور شد: ما مستقل ترین، آزادترین و تنها کشوری هستیم که در طول ۴۳ سال هرجا در بحران‌ها ورود کرده‌ایم چه دفاعی و امنیتی، مستقلاً ورود نموده و با راهنمایی رهبرانمان پیروز میدان بوده ایم.

,

وی تصریح کرد: تنها کشوری در جهان هستیم که نقش اجتماعی را نهادینه کرده ایم، در کشور ما آزادی اندیشه، فکر و رای وجود دارد و این آزادی دستاورد حضور است و بایستی گفت این حضورتان را مغتنم بشمارید و این رای شما ارزشمند است، آن را باجانتان حفظ کنید، از رای تان نگذرید و این همه شهید را تقدیم انقلاب کردیم که امروز آزادانه رای بدهیم، امام خمینی(ره) در این زمینه فرمود: «میزان رأی ملت است»

,

سردار کشکولی بیان کرد: نگوییم یک رای اثر ندارد، اینکه خداوند متعال می‌فرماید: «یدالله مع جماعه» این جماعت تک‌تک آمده اند تا یک جماعتی شکل‌گرفته است، رای دادن واجب است زیرا خداوند انسان را مختار آفریده است و می‌خواهد سوال کند و حق تعیین سرنوشت را به خود انسان واگذارشده است، حق نداریم از آن غفلت کنیم و باید با درایت و دقت رای داد و اصلح را انتخاب نمود.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به‌ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، خاطرنشان کرد: در کشور مردم‌سالاری در اوج رخ می‌دهد، در بلاهای طبیعی این مردم بودند که به کمک دولت رسیدند، مردم با حضور در میدان های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را همچون استقلال، آزادی و مردم‌سالاری را به همراه داشت.

,

وی بیان کرد: امروز ما امن ترین کشور جهان هستیم، زیرا در عین حال با آمریکا، استکبار جهانی، رژیم کودک‌کش صهیونیستی، با وهابیت شاخ‌به‌شاخ هستیم و مبارزه می‌کنیم و این دستاورد است؛ اگر اتفاقاتی در جامعه مشاهده می‌کنیم به خاطر این است که رای ما بد و هیجانی بوده و اصلح را انتخاب نکرده‌ایم.

,

سردار کشکولی گفت: به این اعتقاد داریم که اعتصموا بحبل الله ولا تفرقوا، این آیه یک امر مطلق دارد نه مقید! یعنی خداوند متعال وعده را داده وهمیشگی است و تفرقه در آموزه‌های دینی ما جایگاهی ندارد؛ رئیس‌جمهور که اولین شخص قوه مجریه است حتماً بایستی با رهبر معظم انقلاب هماهنگ بوده و همچنین ولایتمدار، مردم‌دار و کارآمد باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه