اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف کرمان:

حمایت قاطعانه اصناف از انتخابات/ مردم شرایط کنونی را مد نظر قرار ندهند و پای صندوق های رای حاضر شوند

حمایت قاطعانه اصناف از انتخابات/ مردم شرایط کنونی را مد نظر قرار ندهند و پای صندوق های رای حاضر شوند
یوسف جعفری گفت: اصناف همیشه در راه انقلاب پای کار بوده اند این بار نیز با جلساتی که با روسای اصناف گوناگون گرفته ایم تصمیم گرفته شد تا از انتخابات حمایت قاطعانه ای داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف جعفری رئیس اتاق اصناف کرمان در گفتگو با راه آرمان، در رابطه با حضور بازاریان و اصناف در پای صندوق های رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصناف همیشه در راه انقلاب پای کار بوده اند این بار نیز با جلساتی که با روسای اصناف گوناگون گرفته ایم تصمیم گرفته شد تا از انتخابات حمایت قاطعانه ای داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: اصناف با حضور خود و خانواده هایشان در پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان یاوه گویان استکبار جهانی خواهند زد و در ۲۸ خردادماه این انتخابات پرشور و رونق برگزار می شود.

,

جعفری عنوان کرد: امیدواریم منتخبین مردم در شورای شهر و ریاست جمهوری در دور اول انتخاب شوند تا این منتخبین بتوانند به اصناف و مردم شریف ایران خدمت کنند.

,

رئیس اتاق اصناف کرمان بیان کرد: اکنون آنچه که در میان اصناف و اتحادیه ها شاهد هستیم استقبال از انتخابات است و امیدورایم که در این انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم.

,

وی عنوان کرد: اگر چه گرانی در جامعه حاکم است و شاید در نگاه به کشورهای اروپایی شاهد اجناس با قیمت کمتر باشیم اما بزرگترین چیزی که در ایران وجود دارد امنیت است که در سایر کشورها از جمله اروپائیان نیست، امنیت برای ما بسیار مهم است از این رو از مردم می خواهیم گرانی و شرایط کنونی را مد نظر قرار ندهند و پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه