اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم‌آباد مطرح کرد؛

انتخابات؛ بزنگاه رسانه‌های معاند برای یأس‌افکنی/ آیات قرآن، درس زندگی و پیشرفت را به انسان می‌آموزد

انتخابات؛ بزنگاه رسانه‌های معاند برای یأس‌افکنی/ آیات قرآن، درس زندگی و پیشرفت را به انسان می‌آموزد
حجت‌الاسلام صیادی با اشاره به اینکه انتخابات بزنگاه رسانه‌های معاند برای یأس‌افکنی است، گفت: آیات قرآن، درس زندگی و پیشرفت را به انسان می‌آموزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام  جواد صیادی ظهر امروز در وبینار با اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور، اظهارداشت: کار دشمن ناامید کردن و ایجاد یاس و ترساندن است؛ این مورد  برای امروز هم نیست، همیشه و در طول در طول تاریخ اسلام بوده است، «إِنَّما ذٰلِکُمُ الشَّیطانُ یُخَوِّفُ أَولِیاءَهُ این، شیطان است که دوستان و پیروان خودش را می‌ترساند و ناامید می‌کند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به اهمیت آیه ۱۷۵ سوره آل عمران، افزود: در این آیه خداوند متعال می‌فرماید:«شما که مؤمن هستید، از اولیای شیطان، پیروان شیطان، قدرت‌هایی که قدرت‌های شیطانی هستند نترسید؛ از من بترسید، از انحراف از صراط مستقیم بترسید، برادران و خواهران امروز صراط مستقیم جمهوری اسلامی، در دل این دریای کفر است.»

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم‌آباد عنوان کرد: اگر کسی از صراط مستقیم منحرف شد، ترس دارد؛ چون وقتی شما از جاده‌ مستقیم، صحیح، خوب و درست منحرف شدید، در بیابان و در دامن دشمنان خواهید افتاد؛ از این ها بترسید امّا از دشمن اصلاً نترسید.

,

وی با اشاره به اینکه آیات قرآن درس زندگی و پیشرفت را به انسان می‌آموزد، تصریح کرد: پس از جنگ اُحد که مسلمان‌ها از جمله حمزه‌ سیدالشهدا به شهادت رسید و افراد دیگری مجروح شدند، بعد از اتمام جنگ و برگشت به مدینه، همان بیرون مدینه در محل اُحد بودند و یک عده‌ای زخمی و یک عده ناراحت بودند که دشمن از مدینه دور شده بود. چون در مرحله‌ آخر بالاخره مسلمان‌ها به دشمن ضربه زدند و دشمن را دور کردند، آن زمان که مسلمان‌ها به مدینه برگشتند و شمشیرها را زمین گذاشتند، دشمنان بر آن شدند، با یک حمله، قضایا را تمام کنند، برای اینکه دل‌ها را خالی کنند و بترسانند، خبر را هم به شکلی درز دادند که هم‌اکنون دشمنان می‌آیند، تا مردم بترسند.

,

صیادی بیان کرد: یک عده هم که مجروح‌اند، یک عده آدم‌های نفوذی‌ آمدند بین مردم گفتند که لشکر بیرون مدینه منتظرند که به شما حمله کنند بعد پیغمبر اکرم(ص) فرمودند: فقط آن‌کسانی که امروز در اُحد زخمی شدند، باید شمشیر دست بگیرند، بیایند بیرون شما زخمی شدید، همین شما که زخمی شدید و مجروح شدید، باید شمشیر دست بگیرید بیرون بیائید.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم‌آباد گفت: زخمی‌های امروز، زیر چکمه تورم و مشکلات معیشتی بوده و این حاصل تلاش استکبار و همراهی کردن نوچه های داخلی با آنان است.

,

وی بیان کرد:  یک عده‌ای به پیغمبر(ص) ایمان داشتند و علیه جماعت نزدیک مدینه شمشیر دست گرفتند؛ مثلاً نیم ‌فرسخی، یک فرسخی- اجتماع کرده بودند، درگیر شدند، هم دشمن را شکست دادند، هم غنیمت گرفتند و هم سرافراز برگشتند؛ این منطق اسلام است.

,

صیادی یادآور شد: آنان که شما را وادار می‌کنند که بترسید و مأیوس و ناامید بشوید، شیطان هستند؛ امروز این شیاطین از طریق رادیو و تلویزیون، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و امثال اینها مرتب مشغول کارند برای اینکه مردم در انتخابات شرکت نکنند چون که دشمن می‌داند پشتوانه عظیم نظام اسلامی همین مردم هستند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم‌آباد با اشاره به رشادت‌های ایام دفاع مقدس، بیان کرد: عدم شرکت در انتخابات یعنی چراغ سبز به دشمن نشان دادن برای حمله به‌نظام اسلامی، یعنی پشت رهبری را خالی کردن و سپردن کشور به نوچه های استکبار یعنی هدر رفتن خون هزاران شهید و همراهی با دولتی که در طول هشت سال مردم را به خاک سیاه نشاند.

,

وی با اشاره به آیه ۱۷۳ سوره آل عمران، گفت: بایستی به ندای رهبر معظم انقلاب که جانشین امام زمان(عج) است، لبیک گفت؛ تاریخ را مرور کنیم، کوفه که ولایت امام حسین(ع) را قبول نکردند خداوند یزید را بر آن‌ها مسلط کرد با شرکت در انتخابات از این واجب الهی حمایت کنیم و با روی کار آمدن کاندیدی اصلح، دشمنان خارجی و نوچه های داخلی آن‌ها را برای همیشه تاریخ مایوس و دل امام عصر(عج ) و نائبش را شاد کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه