اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

ایران اسلامی در اوج سربلندی و اقتدار/حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

ایران اسلامی در اوج سربلندی و اقتدار/حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند
سردار کشکولی گفت: ایران اسلامی در اوج سربلندی و اقتدار قرار دارد و حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جمع مردم بروجرد اظهار داشت: مشارکت ملت ایران در انتخابات سبب می شود تا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ شود، مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی می توانند از بین نامزدهای انتخابات، فرد اصلح و شایسته را انتخاب نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: امروز دشمن می کوشد تا از مشکلات اقتصادی سواستفاده کند، دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همیشه خصومت داشته و دارد و قصد کمرنگ کردن مردم در انتخابات را دارند ولی ملت ایران تاکنون در همه انتخابات حضور پرشوری داشته و در سرنوشت کشور سهیم بوده اند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، برگزاری انتخابات و فراهم شدن شرایط برای حضور مردم است؛ تا قبل از پیروزی انقلاب در دوران پهلوی انتخاباتی وجود نداشت حتی بیگانگان در کشورهای دیگر در امورات داخلی دخالت می کردند.

,

سردار کشکولی اوج اقتدار ایران را ناشی از حضور مردم در صحنه برشمرد و گفت: امروز ایران اسلامی در اوج سربلندی و اقتدار قرار دارد که این مرهون حضور مردم در صحنه است، ملت ایران علاوه بر حضور در صحنه انتخابات، در صحنه های دیگری برای خاموش کردن فتنه و… حضور داشتند.

,

وی با بیان اینکه امنیت، استقلال و آزادی با حضور مردم میسر شده است، خاطرنشان کرد: به واسطه حضور مردم این عوامل مهم محقق شده و امروز ایران از نظر امنیت و استقلال در جهان بی نظیر است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: ملت ایران برای پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم کردند و این بار در صحنه انتخابات با حضور پرشور دشمن را از رسیدن به توطئه های شوم، ناامید خواهند گذاشت.

,

سردار کشکولی با اشاره به مشکلات اقتصادی بیان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی به دلیل تحریم هاست که ایستادگی ملت ایران دشمن را زمین گیر کرده و تنها یک رئیس جمهور مقتدر، توانمند، کارآمد می تواند برای رفع مشکلات اقتصادی گام بردارد.

,

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات دشمن را عصبانی می کند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی دشمن را با شکست مواجه خواهد کرد و مشارکت پرشور در این انتخابات، نابودی و شکست دشمن را تسریع می کند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تک تک آرای مردم در انتخابات بسیار اثر گذار است و در این راستا تبلیغات دشمن اثری نخواهد داشت.

,

سردار کشکولی اظهار داشت: برای سرنوشت بهتر خودمان باید حضور بیشتری در انتخابات داشته باشیم و مقام معظم رهبری و مراجع تقلید حضور در انتخابات را واجب شرعی عنوان کرده اند.

,

وی با اشاره به انتخاب اصلح افزود: ضروری است مردم با آگاهی و تحقیق رئیس جمهوری را انتخاب کنند که ولایتمدار و از جنس مردم باشد، لازم است که تفکر فرد منتخب به تفکر رهبری نزدیک باشد تا بتواند علاوه بر حل مشکلات کشور در اقتدار و سربلندی نظام اثرگذار باشد.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: رفع تحریم و حل مشکلات اقتصادی در گرو حضور در انتخابات، انتخاب اصلح و روی کار آمدن دولتی انقلابی و قوی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه